ترویج هنرهای معاصر و نوگرا در نمایشگاه «بایدجو»

دبیر اجرایی نمایشگاه «بایدجو» گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج هنرهای معاصر و نوگرا برگزار شده و مجموعه حاضر در قالب پروژه تجربه تجسمی با هدف منسجم کردن تجربیات انسانی با الگوگیری از فرم شخصی هنرمندان، تکنیک‌های متنوع و نحوه ارائه آثار به تنوع سلیقه و گستردگی تجربه‌های هنری در دسترس جامعه هنری امروز نیز قرار گرفته است.

ریحانه روشندل در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نمایشگاه «بایدجو» اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج هنرهای معاصر و نوگرا برگزار شده است که این آثار طی پروژه تجربه تجسمی طراحی شده و دارای ابعاد بزرگی نیز هستند.

وی افزود: مجموعه حاضر در قالب پروژه تجربه تجسمی با هدف منسجم کردن تجربیات انسانی با الگوگیری از فرم شخصی هنرمندان، تکنیک‌های متنوع و نحوه ارائه آثار به تنوع سلیقه و گستردگی تجربه‌های هنری در دسترس جامعه هنری امروز نیز قرار گرفته است.

دبیر اجرایی نمایشگاه «بایدجو» عنوان کرد: هدف این پروژه ارائه مجموعه‌ای از تجربیات انسان و جستجوگر امروزی بوده که یافتن معانی جدید و دستیابی به فرم، بیانی موثر را به وجود آورده تا بتوانیم راوی گوشه‌ای از روحیه و احوال روزگار خود باشیم و به این دلیل عنوان نمایشگاه را «بایدجو» نامگذاری کردیم. بنابراین هنر هر دوره به بازنمایی احوالات همان زمانه می‌پردازد و این مجموعه به عنوان یک مرجع هنری مفید برای جامعه هنری و افراد علاقه‌مند به هنر نیز تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ اثر در این نمایشگاه ارائه شده که مضمون‌هایی از جمله طبیعت، پرتره و موارد دیگر به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه توسط دانشجویان رشته نقاشی موسسه آموزش عالی فردوس و زیر نظر استاد بهرامی ارائه شده است. نمایشگاه «بایدجو» از ۱۹ تیرماه آغاز و تا ۲۳ ادامه دارد و به احتمال زیاد پس از این زمان به برج تجاری پاژ منتقل خواهد شد و ادامه نمایشگاه را در این مکان خواهیم داشت.

روشندل تصریح کرد: این نمایشگاه مورد استقبال اساتید، دانشجویان و عامه مردم قرار گرفته و علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ عصر در محل گالری فردوس واقع در کلاهدوز ۳۰ دیدن کنند. تاکنون بازدیدها منجربه خرید آثاری نشده، اما قطعا در ادامه نمایشگاه خرید اثر را هم خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402042113630
  • خبرنگار : 50081