رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم:

رشد و توسعه استان قم بدون در نظرگرفتن مؤلفه های زیست محیطی امکان پذیر نیست

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان اینکه در روند توسعه و پیشرفت استان، قطعاً باید به مسائل زیست محیطی توجه حداکثری داشته باشیم، تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن مؤلفه های زیست محیطی، نمی توانیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم و گاهی صدمات در این حوزه جبران ناپذیر است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، حسن نادری امروز ۲۱ تیرماه در دیدار با مدیرکل و معاونین حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: اهمیت مساله محیط زیست و ضرورت جلوگیری از تخریب و آلودگی آن در عرصه های طبیعی و انسانی بر کسی پوشیده نیست، چنانچه امروز همگان شاهد آثار ناگوار و تبعات نابودی محیط زیست در ابعاد مختلف هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان اینکه در روند توسعه و پیشرفت استان، قطعاً باید به مسائل زیست محیطی توجه حداکثری داشته باشیم، تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن مؤلفه های زیست محیطی، نمی توانیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم و گاهی صدمات در این حوزه جبران ناپذیر است.

وی اداره کل حفاظت محیط زیست را یک دستگاه فرابخشی دانست و گفت: در دو سال گذشته اعتبارات این اداره کل رشد بسیار خوبی داشته است، اما همچنان در تلاش هستیم تا منابع مالی و نیروی انسانی این مجموعه را بر اساس شاخص های شفاف و مشخص ارتقاء دهیم.

محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات این اداره کل، مسائل زیست محیطی استان را بسیار پیچیده و شکننده عنوان کرد و افزود: امیدواریم عقب ماندگی های ناشی از کم توجهی به این عرصه خطیر و حساس در دهه های گذشته، با مشارکت همه مردم و مسؤولان جبران شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402042113443
  • خبرنگار : 50455