انجام ۵۴۸۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی کردستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از اول فروردین تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری در مجموع ۵۴۸۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، فرزاد سردارزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در همین راستا ۶۰۲ پرونده با ارزش ۱۷۴ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی از انجام ۵۴۸۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی سه ماه گذشته در استان خبر داد و افزود: ۷۱۰ مورد تخلف در بازرسی های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در همین راستا ۶۰۲ مورد پرونده برای متخلفان به ارزش ریالی ۱۷۴ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال تشکیل شده است.

سردار زاده یادآور شد: در مدت یاد شده ۶۶۴ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احزار شده موجب ۱۰۰ پرونده برای متخلفان شده است.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می تواند گرانفروشی را کنترل و رفاه شهروندان در امر بازار را فراهم کند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و... واحدهای متخلف صنفی با شماره های تلفن ۱۲۴ تماس یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

 انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402042113208
  • خبرنگار : 50130