عضو شورا مطرح کرد

نبود ثبات، آسیب مهم مدیریت شهری اهواز/ تغییر ۱۷ شهردار در ۱۲ سال

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تبعات عدم ثبات مدیریت شهری گفت: از مدیران شهرداری می‌خواهم انگیزه خود را حفظ کنند و با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را انجام دهند. 

سید ناصر مهداوی در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۲۰ تیرماه) با دستور کار پاسخ شهردار اهواز به طرح سوال اعضای شورا برگزار شد، اظهار کرد: ریل‌گذاری مناسبی در مدیریت شهری شهرداری اهواز بر مبنای سنجش مشکلات شهر انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: انتظار می‌رود شورای شهر و مدیریت شهری، اکنون وضعیت مدیریت شهری را تعیین تکلیف کنند؛ طرح سوال فرصتی برای شهردار است تا راه آمده را بازنگری کند و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کند. طرح سوال توسط شورای شهر نیز به منظور انجام وظیفه نظارتی است. 

عضو شورای شهر اهواز گفت: چالش و آسیب مهم مدیریت شهری، عدم ثبات مدیریتی است و در شهر اهواز در ۱۲ سال ۱۷ شهردار تغییر کرده‌اند.

مهداوی تصریح کرد: کسانی که فکر می‌کنند من صرفا برای این شورا صحبت می‌کنم، سخت در اشتباه هستند. مسیر بنده ثبات مدیریتی، منویات رهبری در ایجاد آرامش، امید آفرینی و خدمت‌گزاری به مردم است. 

عضو شورای شهر اهواز گفت: دو سال از عمر این دوره شورا گذشته و عمر شورای ششم رو به افول است. شهردار باید مدیر زحمتکش را تقویت کند اما در برخورد با مدیر ناتوان که که کار وی به مردم و مدیریت شهری ضربه وارد می‌کند، اهمال نشود. 

مهداوی گفت: ما قسم خورده خدمت به مردم هستیم و مردم انتظار دارند از مدیران قوی حمایت شود اما در برخورد با مدیرانی که نمی‌توانند یا اراده خدمت به مردم را ندارند، نباید اهمال شود. 

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402042012965
  • خبرنگار : 50225