یک مسئول خبر داد

برقراری ۱۶۱ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت آبفای لرستان

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: ۱۶۱ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت استان برقرار شده است.

یاسر اکبریان ۱۷ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مباحث شرکت ارائه خدمات به‌موقع به مردم است و خوشبختانه در این حوزه ارتباط مستقیمی بین مردم و شرکت وجود دارد؛ به شکلی که فقط در سه‌ماهه اول سال جاری مردم استان ۱۶۱ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت داشته‌اند که از این تعداد نزدیک ۵۸ هزار تماس با همکاران ارتباط گرفته و حدود ۳۲ هزار حادثه اعلام شده در سامانه برای رفع مشکل به همکاران مختلف شرکت ارجاع داده شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به ارتقای سامانه ۱۲۲ شرکت و زیرساخت‌های فراهم شده، سامانه شرکت در شبانه‌روز ظرفیت برقراری ارتباط با مردم را دارد. البته به غیر از سامانه ۱۲۲ از طریق ملاقات‌های مردمی و دیدارهای چهره به چهره با مردم در مکان‌های عمومی این ارتباطات برقرار است.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان خاطرنشان کرد: بیشتر تماس‌ها در حوزه اتفاقات آب و فاضلاب، مشکلات افت فشار در روستاها و شناسایی انشعابات غیرمجاز است.

اکبریان اضافه کرد: اطلاعات تماس‌گیرندگان با سامانه ۱۲۲ شرکت کاملاً محرمانه است و موارد ارجاعی با رعایت همه مقررات انعکاس داده خواهند شد.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد ۶۰۴ هزار مشترک در حوزه آب و ۲۵۸ هزار مشترک در بخش فاضلاب تحت پوشش خدمات آبفا استان هستند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041810890
  • خبرنگار : 50175