گردان عقبه جبر: به سمت ایست‌های بازرسی اشغالگر تیراندازی کردیم

سرایا القدس - گردان عقبه جبر امروز شنبه اعلام کرد، سربازان این گردان روز چهارشنبه با انجام عملیات تیراندازی تعدادی از ایست های بازرسی را در اردوگاه عقبه جبر مستقیما با گلوله های سنگین هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، این گردان در بیانیه خود اعلام کرد: جهاد ما ادامه دارد و سلاح‌های ما در همه میدان‌ها توزیع شده است.

چند روز پیش نیز، گردان‌های القسام مسئولیت عملیات تیراندازی به شهرک «کدومیم» در شرق قلقیلیه را بر عهده گرفت‌ و اعلام کرد، این عملیات قهرمانانه پاسخی سریع به تجاوزات اشغالگر به اردوگاه جنین و پاسخی به هتک حرمت قرآن کریم در عوریف است.

گردان‌های القسام رژیم اشغالگر را به انجام عملیات بیشتر تهدید و اعلام کرد: هرکس علیه ملت ما مرتکب قتل و جنایت شود، مرگ، وحشت و شکست نصیبش می‌شود.

رسانه‌های صهیونیستی از کشته شدن یک سرباز صهیونیستی و زخمی شدن یک نظامی دیگر  در جریان عملیات تیراندازی در نزدیک شهرک کدومیم خبر دادند؛ شهرکی که بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در آن سکونت دارد.

در راستای همین عملیات شهادت طلبانه، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، یک فلسطینی دیگر
به پیشروی خود به سمت تقاطع جیت ادامه داده و عملیات زیرگیری را انجام داده است که منجر به مجروح شدن شدید و شهادت عامل آن شده است.

این عملیات‌ها در حالی انجام می‌شود که نیروهای اشغالگر زیر حملات سرایا القدس - گردان جنین مجبور شدند عملیات خود را در شهر جنین و اردوگاه آن متوقف و عقب نشینی کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041710768
  • خبرنگار : 71592