پس از یک ساعت انتظار، جلسه فوق العاده‌ شورای شهر اراک لغو شد!

نشست صحن رسمی و فوق العاده شورای اسلامی کلانشهر اراک که با دستور کار پاسخ شهردار به سوالات و تذکرات برخی از اعضای شورا تشکیل شده بود، پس از یک ساعت انتظار برای به حد نصاب رسیدن اعضا، به دلیل عدم تحقق حد نصاب لازم، لغو شد.

پیمان عین‌القضاتی، رئیس شورای شهر اراک‌، ۱۴ تیرماه در صحن رسمی شورا اظهار کرد: آقای محصولی از هفته گذشته مرخصی گرفته بود. آقای داود قربانی به دلیل شرکت در همایش روسای کمیسیون‌های فرهنگی کلان‌شهرهای کشور در ماموریت است. آقای حسن قربانی دیشب اطلاع داد که مشکل بیماری برای یکی از اعضای خانواده‌ اش پیش آمده و نمی‌تواند شرکت کند، اما آقای چگینی بدون هیچ اطلاع قبلی، غیبت کرده و عذرش موجه نیست و اگر خود را به جلسه نرساند، غیبت ثبت می‌کنیم و با او طبق ضوابط شورا رفتار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بهتر بود اعضای شورا به مردم ارج می‌نهادند و با حضور در جلسه به مردم احترام می‌گذاشتند. اکنون فصل کاری است و باید موضوعات را جدی‌تر پیگیری کنیم و اینگونه رفتارها را تایید نمی‌کنم چراکه این رفتارها حاشیه درست می‌کند، این رفتارها زیبنده شورای شهر نیست. همه ما یک مسیر را دنبال می‌کنیم و آن، توسعه و پیشرفت شهر است.

رئیس شورای شهر اراک افزود: این جلسه از ابتدای هفته از طریق رسانه‌ها به اعضای شورا اعلام رسمی شده لذا عذری پذیرفته نیست و اعضا باید حداقل ۲۴ ساعت قبل طلب مرخصی می کردند یا تغییر زمان جلسه را اطلاع می‌دادند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402041408820
  • خبرنگار : 50598