رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی:

ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی "سرولایت" نگاه و توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی سرولایت نگاه و توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

هادی مولودیان سه شنبه ۱۳ تیرماه در آئین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه پیام نور سرولایت، خاطرنشان کرد: واحد دانشگاهی پیام نور سرولایت به عنوان اولین واحد سطح بخشی دارای موقعیت خاصی است که نگاه ویژه‌ای را از سوی مسئولان علمی و فرهنگی می‌طلبد.

مولودیان از حضور خود و اعضای هیات علمی در بخش کم برخوردار سرولایت و آشنایی بیشتر با مردم فرهنگ دوست و زادگاه اندیشمندان و سرافرازان نام‌آور ابراز خرسندی نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات بخشدار و اعضای شورای اداری سرولایت در همراهی مجموعه دانشگاهی با تأکید بر نقش مهم آموزش در دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه پیام نور در زمینه تولید محتواهای الکترونیکی باید گام اساسی بردارد.

وی با توصیه به ایجاد تعامل و همکاری رئیس این واحد دانشگاهی با مجموعه اداری سطح بخش تأکید کرد: حرکت دانشگاه یک مسیر مشخصی دارد و تغییر و تحولات باعث ایجاد تغییر در مسیر دانشگاه نخواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن طرح نصایح اخلاقی و معرفتی تصریح کرد: این تغییرات نشان می‌دهد که پست‌ها باقی نخواهد ماند بلکه آن چیزی که باقی می‌ماند عمل و اخلاق نیک است که ماندگار می‌شود.

بخشدار سرولایت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه از افتخارات سرولایت داشتن دانشگاهی با ساختمان مجهز و کارآمد و همچنین فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگانی دارای مناصب گوناگون در سطح استان و ملی است، گفت: سرولایت به عنوان سرزمین علم و ایثار و زادگاه افتخارآفرینانی چون سردار شهید نورعلی شوشتری و پروفسور حسین صادقی و دیگر نام‌آوران از جایگاه خاصی برخوردار است.

باقر صدیقی با اشاره به فارغ‌التحصیلی قریب ۷۰۰ دانش‌آموخته از این واحد دانشگاهی و حضور در مدارج مختلف استانی و ملی بر نقش مهم آموزش در دانشگاه تأکید کرد و افزود: از مدیریت جدید خواهان پیگیری اخذ سند مالکیت و همچنین تسهیل امور دانشجویی و تقویت حس رضایتمندی در بین دانشجویان هستیم.

نماینده عالی دولت در سرولایت با تأکید بر ضرورت به‌روزرسانی و بازنگری در نظام آموزشی دانشگاه افزود: برای اینکه مخاطبین بیشتری جذب این منطقه شوند، بازنگری و به‌روزرسانی آیین‌نامه‌ها و نیز آمایش رشته‌ها و اعضای علمی برای جایگزین کردن رشته‌های پرمخاطب و کاربردی نیز در اولویت برنامه‌های آموزشی باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از خدمات چندین ساله دکتر علی معصومی تقدیر و حکم انتصاب دکتر سعید حسین نژاد به عنوان سرپرست جدید واحد دانشگاهی پیام نور سرولایت به ایشان تقدیم شد.

این سومین انتصاب مدیران در سرولایت از ابتدای سال تاکنون است، در ماه‌های قبل اهالی سرولایت شاهد انتصاب مهندس جوادی به عنوان رئیس مرکز جهاد کشاورزی و انتصاب عبدالعلی کلیدری به عنوان رئیس آموزش و پرورش سرولایت بودند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402041308068
  • خبرنگار : 30147