مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱پروژه ورزشی در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه ورزشی در سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به این استان خبر داد.

عین الله دهقان روز سه شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان ۱۱ پروژه ورزشی شامل هشت چمن مصنوعی ،یک استخر و دو سالن ورزشی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی اظهارکرد: سه پروژه ورزشی در شهرستان بویراحمد ،۲ پروژه در شهرستان چرام، دو پروژه در شهرستان کهگیلویه، دو پروژه در شهرستان گچساران، یک پروژه در شهرستان دنا و یک پروژه در شهرستان مارگون در این سفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه های چمن مصنوعی "تل دراز" لوداب، استخر شنای انقلاب یاسوج،چمن مصنوعی "دم دره" و "بردیان" چرام، زمین چمن مصنوعی" گچی" دهدشت، زمین چمن مصنوعی "سرگر" دهدشت، زمین چمن مصنوعی "آبچیرک"و "سرتیره" گچساران با مجموع اعتبار ۱۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

دهقان در خصوص پروژه های کلنگ زنی سفر رئیس جمهور تصریح کرد: سالن ورزشی "سُرون" در شهرستان بویراحمد، سالن ورزشی "شهنیز" در مارگون و زمین چمن مصنوعی "سمرون "در شهرستان دنا با مجموع اعتبار ۱۵میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایسنا، وی محل تخصیص اعتبار این پروژه های عمرانی را از اعتبارات استانی و هدایای خاص وزارت نفت عنوان کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402041307779
  • خبرنگار :