ضمن محکوم کردن تجاوز به جنین

حزب‌الله لبنان حمایت مطلق خود را از مقاومت فلسطین اعلام کرد

حزب‌الله لبنان تجاوز به جنین را محکوم کرد و گفت: نتایج این نبرد حماقت دشمن را آشکار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی در لبنان - حزب‌الله در بیانیه‌ای تجاوزات مجدد اسرائیل به اردوگاه جنین، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان فلسطینی، تخریب اموال آنها و کشتارها و دستگیری‌های خودسرانه و تروریستی توسط نیروهای اشغالگر علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان از "پاسخ قهرمانانه جناح‌های مقاومت و ساکنان دلیر اردوگاه که با شجاعت و استواری با نیروهای اشغالگر مقابله کردند و به نیروهای اسرائیلی و ماشین جنگی اسرائیلی‌ها خسارات وارد کردند" تمجید کرد.

مقاومت لبنان افزود: مجاهدان فلسطینی با وجود استفاده اسرائیل از نیروهای زبده و استفاده از پیشرفته‌ترین و مرگبارترین سلاح‌ها، بار دیگر هوشیاری و توانایی خود را در ایستادگی در برابر استکبار دشمن و خنثی کردن اهداف آن به اثبات رساندند.

حزب‌الله گفت: نتایج این نبرد حماقت این دشمن و درک نادرست آن از اراده ملت مقاوم فلسطین ما را آشکار خواهد کرد، مردمی که دارای قدرت و اراده هستند و گزینه‌ها و ابزارهای زیادی دارند که دشمن را از اقدام خود پشیمان می‌کند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: ما حمایت مطلق خود را از فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت در همه گزینه‌هایی که مناسب می‌دانند، اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041307659
  • خبرنگار : 71145