معرفی تیم‌های برتر نخستین مسابقات والیبال ساحلی بانوان خراسان شمالی

نائب رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی از مشخص شدن تیم های برتر نخستین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی بانوان خراسان شمالی خبر داد.

مریم عطاران در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی بانوان استان با حضور ۱۲ تیم از سراسر استان در تاریخ ۹ و ۱۰ تیرماه به میزبانی زمین ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.

وی ادامه داد: این ۱۲ تیم از شهرستان های جاجرم، فاروج، اسفراین، آشخانه و بجنورد در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی بانوان خراسان شمالی حضور پیدا کرده اند.

نائب رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج تیمی اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت‌ها، «تیم جواهری حمید رضا جهانی» موفق به کسب مقام قهرمانی شد؛ «تیم جاجرم (۲)» مقام دوم را کسب کرد و تیم‌های «پدیده» و «تولیدی سن‌تیک» به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

عطاران در پایان از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بجنورد بابت همکاری در برگزاری این رقابت‌ها تقدیر کرد و افزود: هیأت والیبال استان در تلاش است تا اقدامات موثری برای افزایش شور و نشاط جوانان و علاقه‌مندان این رشته انجام دهد اما چالش ها و موضوعات مالی، دست هیأت را بسته است.

وی تاکید کرد: در والیبال سالنی، اعزام هر تیم دست‌کم ۸۰-۹۰ میلیون تومان هزینه دارد که شامل هزینه ورودی مسابقه و همچنین هزینه های جاری می شود، بنابراین باید منابع مالی هیأت را افزایش دهیم و بیشتر به سمت اخذ میزبانی مسابقات باشیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402041106302
  • خبرنگار : 50444