معاون استاندار بوشهر:

۱۰۰ قطعه زمین در تنگستان واگذار شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از آغاز واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت در شهرها و روستاهای تنگستان خبر داد.

محمد هادی رستمیان شامگاه شنبه ۱۰ تیر در آیین واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا در تنگستان با تبریک اعیاد دهه مبارک ولایت و امامت اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در حمایت از خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات رئیس جمهور واگذاری زمین مسکونی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با تأکید استاندار بوشهر در تسریع دستورات رئیس جمهور در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر با فراهم شدن سازوکارهای لازم از جمله تهیه طرح، الحاق زمین و فرایند مصوبات کمیسیون و کارگروه‌های مختلف با حمایت فرمانداران و ائمه جمعه استان بوشهر واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه در ۲ شب گذشته قرارداد زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در ۳ شهرستان دشتی، کنگان و دیر واگذار شد، تصریح کرد: در سومین روز از دهه ولایت و امامت اراضی تهیه شده برای ساخت واحدهای مسکونی در تنگستان به واجدان شرایط آغاز شد.

رستمیان با اشاره به واگذاری اراضی مسکونی هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا خاطر نشان کرد: ۱۰۰۰ قطعه زمین تا پایان دهه ولایت و امامت به مشمولان قانون جوانی جمعیت در ۱۰ شهرستان استان بوشهر واگذار می‌شود.

فرماندار تنگستان نیز با بیان اینکه امشب واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین مسکونی در شهر و روستاهای تنگستان به مشمولان قانون جوانی جمعیت آغاز شده است، افزود: این زمین‌ها هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع است که بخشی در شهر اهرم و بخش دیگر در روستاها به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا واگذار شد.

احمد لطفی با اشاره به واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولان این قانون تصریح کرد: امشب مرحله نخست واگذاری زمین‌های مسکونی در قالب ۱۰۰ قطعه هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع آغاز شده است.

وی افزود: در سه مرحله دیگر ۳۰۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا در شهرها و روستاهای تنگستان واگذار می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402041106220
  • خبرنگار : 50448