رئیس اورژانس استان خبر داد:

پرواز بالگرد برای نجات نوجوان ۱۷ ساله در خارگ

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر بر فراز جزیره خارگ برای نجات نوجوان ۱۷ ساله به پرواز در آمد.

دکتر سید حسین موسوی شنبه ۱۰ تیر اظهار کرد: تیم عملیاتی امداد هوایی اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر نوجوان ۱۷ ساله را از جزیره خارگ به بیمارستان مرکز استان منتقل کرد.

وی تصریح کرد: روز گذشته طبق درخواست سوپروایزر بیمارستان خلیج‌فارس خارگ آقایی ۱۷ ساله که به دنبال سقوط دچار ضربه به سر و خونریزی از کف جمجمه شده، به بیمارستان مراجعه کرده بود و طبق تشخیص پزشک کشیک نیاز به خدمات تخصصی، تشخیصی و پاراکلینیکی داشت و می‌بایستی در اسرع وقت به مرکزی مجهزتر اعزام می‌شد، به‌ همت تیم چهار نفره امداد هوایی اورژانس به بوشهر منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: بنا به اظهارات پزشک معالج، نوجوان خارگی نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر و بیشتر دارد که با هماهنگی ستاد هدایت بیماران در اورژانس استان از متخصص و جراح مغز و اعصاب جهت ادامه درمان این مددجو پذیرش اخذ شد.

موسوی عنوان کرد: به دلیل مسیر صعب‌العبور و آبی بین این جزیره و بوشهر، هماهنگی لازم انجام و با همکاری حبیب شنبدی و روزبه دهباشی به‌عنوان تیم عملیاتی اورژانس و وحیدی و کاپیتان پور غلام به‌عنوان کادر پرواز این مأموریت به انجام رسید.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402041005769
  • خبرنگار : 50448