معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه:

سرمایه گذار زمانی دارایی خود را در کشور پهن خواهد کرد که اطمینان کافی داشته باشد

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه گفت: سرمایه گذاری باید توسط سرمایه گذاران انجام شود و سرمایه گذار زمانی دارایی خود را در کشور پهن خواهد کرد که اطمینان کافی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، محمد باقر الفت در همایش «امنیت اقتصادی، سلامت و مشارکت» که صبح امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اقتصاد ضعیف زمینه ساز نفوذ دشمن است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری عملکردهای ضعیف، اقتصاد کشور را دچار چالش ساخته است.

وی ادامه داد: به عنوان یک اصل باید بگویم در نظام جمهوری اسلامی ایران این انتظار وجود دارد که رشد و توسعه اقتصادی‌ باید همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد تا اختلاف طبقاتی برداشته شود.

الفت گفت: کرامت آزادی و مسئولیت، اساس حرکت و فعالیت انسان‌ها و راهبر زندگی اجتماعی است و هدف قوه قضائیه از برپایی این همایش همین موضوع است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید در کشور صورت نمی‌گیرد مگر در اثر توسعه اقتصادی،  اظهار کرد: سرمایه گذاری باید توسط سرمایه گذاران انجام شود و سرمایه گذار زمانی دارایی خود را در کشور پهن خواهد کرد که اطمینان کافی داشته باشد و امیدواریم که این همایش اراده به منظور ایجاد  امنیت و صیانت سرمایه گذاری در کشور باشد.

در این همایش ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران و دیگر مسئولان قضایی و فعالان اقتصادی نیز حضور دارند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1402040704053
  • خبرنگار : 71429