فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد

ایستادگی فراجا در مقابل برهم زنندگان نظم و امنیت در مازندران‌

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در مقابل افرادی که ناامنی ایجاد کنند و از خط قرمز امنیت بگذرند مقتدرانه می‌ایستیم و کوتاه نمی‌آییم، گفت: اگر می خواهیم امنیت به صورت پایدار حکمفرما شود باید امنیت را مردمی کنیم.

سردار حسن مفخمی شهرستانی شامگاه یکشنبه چهارم تیرماه در یادواره ۵ شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر و ۲۳ شهید فرماندهی انتظامی نوشهر که در مسجد جامع برگزارشد، با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر زیادی در افکار عمومی و جامعه می گذارد، اظهار کرد: این یادواره ها تیری در چشم اهریمنان است و برنامه ریزی‌های دشمن را در جبهه جنگ فرهنگی، ترکیبی و نرم خنثی می کند.

وی امنیت و آسایش امروز را مدیون رشادت و از خود گذشتگی شهدا عنوان کرد و گفت: این امنیت باید تا قطره قطره خونی که در رگ  ما است حفظ شود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه از هیاهوهایی که برخی راه می اندازند هیچ هراسی نداریم و مقتدرانه ایستاده‌ایم، یادآور شد: امروز کشور ما نیاز به تعامل بیشتر و همراهی نخبگان برای تامین امنیت دارد.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کند، خاطرنشان کرد: در جای جای این مرزها، با هوشیاری نیروهای مسلح، سپاه، مرزبانی و ارتش این امنیت پابرجا خواهد ماند.

وی در ادامه به جنگ ترکیبی و حوزه جنگ شناختی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با ساز و برگ کامل آمده است اما بدانید که فراجا مقتدرتر از همه وقت برای تامین امنیت مردم تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهد آمد.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: جنگ شناختی عرصه های دیگری همچون فرهنگی دارد و آن چیزی که امروز برای مقابله با ناهنجاری های اخلاقی وجود دارد همت و هم افزایی در همه عرصه ها و پای کار آمدن همگان را می‌طلبد.

سردار مفخمی جهاد تبیین را بهترین راه مقابله با جنگ شناختی در این عرصه برشمرد و گفت: همه باید در این عرصه ورود پیدا کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه خانواده یکی از نقاطی است که دشمن آن را هدف قرار داده است، افزود: از کانون خانواده شهدا و ایثارگران پرورش یافتند در موقعیت کنونی موظفیم برای دشمن شناسی آگاهی خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402040502345
  • خبرنگار : 50201