رئیس سازمان صمت لرستان:

اصناف در صف مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارند

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: اصناف امروز در صف مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارند.

بهمن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین روز تیرماه بهانه‌ای است که از زحمات و تلاش‌های اصناف، بازاریان و کسبه قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: اصناف در اقتصاد، فرهنگ، سلامت و آموزش و تعلیم و تربیت جامعه هم نقش مهمی بر عهده دارند، چراکه این قشر تلاش‌گر ارتباط گسترده‌ای با جامعه دارند و باید این جایگاه را به‌خوبی بشناسیم و دیدگاه خود را نسبت به این گوهری که در اختیار داریم حرفه‌ای‌تر کنیم.

رئیس سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کسبه و اصناف در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، همت و بزرگواری خود را در دو جبهه بخشش جان و مال به حقیقت کلمه نشان دادند و بعد از آن نیز در دوران توسعه و آبادانی و نیز در بلایای طبیعی سیل و زلزله و حتی در ادامه تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام با سربلندی برای موفقیت کشور با تمام توان پای کار نظام و گوش به فرمان رهبری بودند.

جعفری اضافه کرد: اصناف در ایام کرونا هم از کمک به مردم غافل نشدند و به خاطر حفظ جان و سلامت مردم محل کسب خود را تعطیل کردند و متحمل ضرر و زیان شدند اما ثابت کردند برای حفظ سلامت مردم همراه و همیار مسئولان هستند.

وی بیان کرد: اصناف امروز در صف مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارند ازاین‌رو می‌طلبد همگان از فعالان و سنگربانان اقتصادی کشور حمایت کنند.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: هم وظیفه خود میدانم این مناسبت را به تمامی جامعه اصناف، کسبه و بازاریان استان لرستان تبریک عرض کرده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند همه عزیزان تقدیر کنم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402040100241
  • خبرنگار : 50175