یک مسئول تاکید کرد:

لزوم فعال شدن ۶ بنگاه صنعتی راکد خراسان شمالی در سال جاری

مدیرعامل شرکت شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی با رویکرد افزایش بهره وری و استفاده بهینه از سرمایه گذاری ها، این شرکت باید طی امسال از ۲۶ واحد راکد، ۶ واحد را فعال کند.

نوایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر آن در حال حاضر ۵۹ واحد صنعتی نیز با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد در حال فعالیت هستند. از سوی دیگر از ۵۹ واحد نیمه فعال نیز باید ۲۲ واحد به ظرفیت کامل خود برسند.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز پروژه احیای واحدهای صنعتی در ۲ بخش بازفعال‌سازی واحدهای غیرفعال و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه‌فعال در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار داشت.

نوایی افزود: با اقدامات انجام شده ۱۲ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت و در بخش افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال نیز ۱۲ واحد تولیدی افزایش ظرفیت داشت.

وی گفت: ارائه خدمات توسعه کسب و کار، کمک به بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات فرسوده، هدایت سرمایه گذاران جدید و کمک به جذب شرکای تازه برای استفاده از زیرساخت های آماده به کار، تعیین تکلیف واحدهای راکد تحت تملک بانک‌ها و کمک به حل مشکلات حقوقی از اقدامات انجام شده برای فعال سازی واحدهای تولیدی راکد در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402033019462
  • خبرنگار : 50046