صدای مردم/ ۱

پاسخگویی به ۸۷۰۰۰ تماس مردمی توسط مدیران گلستانی

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان از پاسخگویی استاندار، معاونین و مدیران ارشد و کارشناسان این استان به تماس های تلفنی مردم به سامانه ۱۱۱ سامد در دولت جدید خبر داد.

هانی محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دولت سیزدهم شعار خود را دولت مردمی و رسیدگی کامل به نظرات و نگاه‌های مردم می‌داند، اظهار کرد: ما در استان گلستان نیز با راهبری استاندار محترم از همان روز نخست به دنبال ایجاد بستری برای شنیدن سخنان مردم و بهره بردن از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات بزرگ استان در مسیر رشد و پیشرفت بودیم.

وی با بیان اینکه نظام‌نامه سامد به عنوان یک سند مرجع و آئین‌نامه ارتباطی مدیران با مردم توسط استاندار گلستان به تمامی فرمانداران و مدیران کل ابلاغ شد، افزود: در این نظام‌نامه تلاش شده است تا به صورت جامع بسته‌ای برای ارتباط مستمر مدیران با مردم تهیه شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه یکی از حوزه‌های مهم این نظام نامه حضور مدیران در مرکز سامد و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مردم به صورت دوره‌ای است، خاطرنشان کرد: تمامی مدیران ارشد استان گلستان اعم از استاندار، معاونین، مدیران کل، فرمانداران، شهرداران و بخشداران با حضور در این مرکز پاسخگوی تماس‌های مردم بوده‌اند.

محمدی از پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس مردمی از طریق سامانه سامد در دولت جدید در استان گلستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار و تماس های ثبت شده در سامانه سامد و فرم های پر شده تعداد ۸۷ هزار و ۶۶۴ تماس مردمی توسط مسئولین پاسخ داده شده و موضوع تا حصول نتیجه به صورت مکتوب توسط اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه نظام نامه سامد شامل مولفه های دیگری از جمله سفرهای شهرستانی، کاروان های خدمت، سامانه پیامکی، ارتباط با رسانه ها و .... نیز می باشد، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت مردم نقاظ ضعف و قوت دستگاههای و مدیران دولتی را شناسایی کرده و در راستای بهبود ارائه خدمات به مردم شریف استان موفق باشیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032919345
  • خبرنگار : 50477