دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت:

ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر مهم تر از رویکرد حمایتی است

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: به منظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، استادان باید روش های متناسب با یادگیری به کار گیرند.

به گزارش ایسنا، دکترغلامرضا حسن زاده در نشست هم‌اندیشی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی در مشهد با اشاره به اهمیت حوزه خدمات آموزشی برای دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر، عنوان کرد: استعداد یابی و به کارگیری رویکرد تقویتی برای ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر مهم تر از رویکرد حمایتی است.

وی با بیان این مطلب که سطح های یادگیری متنوعی وجود دارد، افزود: اگر استادان بخواهند دانشجویان توانمند تربیت کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که با چه سبکی آموزش می دهند و روش‌های متناسب با سبک یادگیری دانشجویان را به کار گیرند تا توانمندی‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر تقویت شود؛ در واقع اگر دانشجویان از لحاظ علمی ارتقاء یابند دیگر نیازی به استفاده از تسهیلات آموزشی ندارند.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به رعایت قانون عدالت آموزشی، تصریح کرد: انتقال پزشکان از شهرهای مرزی مطابق قانون انجام می شود و باید توجه داشت با انجام این فرآیند، دانشگاه های علوم پزشکی دچار مشکل نشوند.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، وی افزود: فرآیند انتقال دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر معاف از شهریه هم طبق ضوابط انجام می شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402032918902
  • خبرنگار :