مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت:

آیین‌نامه‌های آموزشی باید متناسب با نیاز روز جامعه تدوین شوند

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت بر ارائه خدمات شایسته برای دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر و تدوین آیین نامه های آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا البرزی، مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این وزارتخانه در نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی تصریح کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر توفیقی بسیار بزرگ هست.

وی خاطرنشان کرد: تا آنجا که توان داریم خدماتی شایسته و در شأن خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارائه می‌دهیم‌؛ البته این خدمت باید به‌گونه‌ای باشد که مشکلی را بکاهد، نه آنکه بر مشکلات موجود بیفزاید.

دکتر البرزی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مستمر آموزشی در حوزه شاهد و ایثارگر، بیان کرد: ما در برخی موارد نیازمند تغییر، اصلاح و به‌روزرسانی در آیین‌نامه های موجود، متناسب با نیاز روز جامعه هستیم.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: از دیگر اقدامات پیش روی ما، پیگیری طرح دانشجو همیار آموزشی، طرح سپاس، مشاوره سلامت روان دانشجویان و انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت است.

دکتر البرزی ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای برگزاری این همایش، به تشکیل کارگروه های مختلف همانند کارگروه فرهنگی و فوق برنامه، اساتید مشاور، ساختار و تشکیلات ، فناوری اطلاعات و اعتبارات در این نشست ۲ روزه اشاره کرد و افزود: بحث تشکیل ترم تابستانه و برگزاری آزمون های جامع و آزمایشی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، نشست هم‌اندیشی و آموزشی مدیران و اساتید مشاور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی روزهای ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه با حضور مدیران حوزه شاهد و ایثارگر وزارتخانه و دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها، مسئولان کشوری و وزارت بهداشت به منظور بررسی چالش‌های ساختاری و برنامه‌های اجرایی در مدیریت‌های شاهد و ایثارگر در ۲ بخش اساتید مشاور و مدیران این حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402032918674
  • خبرنگار :