به گزارش ایسنا، دکتر فتحی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولان روابط عمومی واحدهای استانی دانشگاه ، آموزش را یکی از نشانههای پویایی و نشاط سازمانها برشمرد و گفت: باهدف توانمندسازی مسئولان روابط عمومی دانشگاه، برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی متنوع را دربرنامه داریم که در همین راستا، کارگاه آموزشی خبرنویسی و عکاسی با موبایل را باحضور اساتید برجسته برگزار کردیم.
وی، محوریت اصلی روابط عمومی را اثرگذاری دانست و افزود: ارائه تصویر درست از برنامهها و رویکرد جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی به مخاطبان، ماحصل عملکرد روابط عمومی باید باشد.
مشاور رئیس دانشگاه گفت: روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان است که افراد خاص و خلاق در این حوزه فعالیت میکنند.
وی تصریح کرد: نیاز بازار کار امروز، فراگیری آموزشهای عالی مهارتی است که دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور، اقدامات اساسی در این حوزه انجام داده و برنامههای عملیاتی مهمی نیز در دست اقدام دارد.
دکتر فتحی، مخاطبشناسی، تعیین اهداف واقعبینانه، داشتن برنامه خوب و سازماندهی شده، استفاده از محتوای خوب و مناسب، نظارت و ارزیابی و آمادگی برای شرایط بحرانی را از وظایف مهم روابطعمومیها برشمرد.
در ادامه نیز، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، روابط عمومی را پیشانی هر سازمان توصیف کرد و گفت: باتوجه به شناخت مسئولان روابط عمومی از تهدیدها و فرصتها، باید از ظرفیت کارشناسی آنان در حوزههای مختلف نهایت استفاده را برد.
دکتر میرغیاثی ادامه داد: برنامههای جهادی و کاربردی دکتر بلندی در زمینه اشتغال، نیازمند تبیین و روشنگری در جامعه است که این مسئولیت خطیر را مسئولان روابط عمومی برعهده دارند .
وی، به حساسیت و ظرافت حوزه روابط عمومی دانشگاه پرداخت و تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی باید بیش از این تقویت شود که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمیکاربردی، در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه خبرنویسی و عکاسی با حضور مدرسان متخصص در این حوزه ها، از مسئولان روابط عمومی استانهای خوزستان، لرستان، تهران شرق، فارس و مازندران به دلیل عملکرد مطلوب در حوزه اطلاعرسانی و تبلیغات در سال ۱۴۰۱، به عنوان روابط عمومی برگزیده تجلیل شد.
انتهای پیام