با تغییر ساعات کاری ادارات در استان انجام شد؛

صرفه جویی ۳ مگاواتی مصرف برق در چهارمحال وبختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۳ درصد مصرف برق استان مربوط به بخش سایر مصارف و ادارات است، گفت: تغییر ساعات کاری ادارات، صرفه جویی سه مگاواتی (لحظه‌ای) را در مصرف برق استان به همراه داشته است.

مجید فرهزاد ۲۷ خردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۳ درصد مصرف برق استان مربوط به بخش سایر مصارف و ادارات است، اظهار کرد: تغییر ساعات کاری ادارات و با توجه به اینکه سیستم‌های سرمایشی در آغاز صبح به علت خنکی هوا دیرتر وارد مدار شده و از جهتی هنگام ظهر نیز ساعت ۱۲ خاموش شده و در ساعت ۱۳ ادارات تعطیل می‌شوند، صرفه جویی سه مگاواتی (لحظه‌ای) را در مصرف برق استان به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه که انرژی حاصله از صرفه‌جویی برق ادارات در دیگر بخش‌های ضروری استان و عرصه‌های تولیدی صرف می‌شود، افزود: ۷۰ درصد بخش‌های اداری استان مصرف برق خود را کاهش داده‌اند و روند گزارش‌گیری و پایش مصرف برق در حوزه  ادارات تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت. 
 
فرهزاد خاطرنشان کرد: برنامه مدیریت مصرف برق به همه ادارات ابلاغ شده است که به موجب آن سیستم‌های سرمایشی راس ساعت ۱۲ و دیگر مصارف غیر ضروری در ساعت ۱۳ از مدار خارج خواهند شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402032717255
  • خبرنگار : 50454