شهردار گرگان خبر داد:

خدمات رایگان پارکینگ و اتوبوس شهری برای اهداکنندگان خون

شهردار گرگان از بهره‌برداری پارکینگ رایگان و اختصاص اتوبوس ویژه برای شهروندان اهداکننده خون خبر داد.

سید محمدرضا سیدالنگی شامگاه چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ در آیین تجلیل از اهداکنندگان خون استان گلستان که در سالن اجتماعات کانون طاها گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اقدام اهداکنندگان خون به قدری ارزشمند است که نمی‌توان برای آن قیمت تعیین کرد.

وی با بیان اینکه تعاملات موجود بین شهرداری گرگان و اداره کل انتقال خون سبب شده تا شاهد اقدامات خوبی در حوزه‌های خدمات‌رسانی به اهداکنندگان خون باشیم، ادامه داد: در همین راستا پارکینگ رایگان مجتمع تجاری هیرکان و اتوبوس ویژه نیز برای ارائه خدمات بهتر به اهداکنندگان خون به بهره‌برداری رسید.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه بی‌شک اهدای خون اهدای زندگی است، افزود: ایثار، مهربانی و از جان گذشتگی بدون حس نوع دوستی امکان‌پذیر نیست و همین عوامل سبب شده تا اهداکنندگان خون با این اقدام خداپسندانه تأثیر بسزایی را در کمک و جان بخشی به بیماران نیازمند اتاق عمل و دیگر نوع بیماری‌ها داشته باشند.

وی کمک داوطلبانه و ایثار به همنوعان را زمانی ماندگار دانست که به مسئولیت اجتماعی به عنوان یک کلیدواژه توجه شده و مورد استفاده قرار گیرد، خاطرنشان کرد:‌ ایمان قلبی و باورهای دینی از بارزترین شاخصه‌های ملت مؤمن و متعهد ایران بوده که باعث حضور صادقانه و خالصانه آن‌ها در همه فعالیت‌های اجتماعی شده است.

سیدالنگی مشارکت و عضویت ۲۰۰ نفر در جمعیت خیران اهدای خون و ۷۵ نفر برتر کشوری در میان اهداکنندگان را نشانگر حضور افرادی با روحیه ایثارگری، خلوص و پیشگامی داوطلبانه در این جمع عنوان کرد و گفت: اهداکنندگان باامیدبخشی به بیماران جهت زندگی و رفع دغدغه آن‌ها کمک شایانی می‌کنند که این اقدام آن‌ها به عنوان باقیات صالحات در پرونده زندگی افراد ثبت می‌شود.

وی شهر گرگان را دارالمؤمنین دانست و تصریح کرد: مردم این شهر همیشه در همه کارها و فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه پیشگام هستند و خدمت مسئولانه برای تسهیل در کارهای این مردم از واجبات است و باید دستور کار همگان قرار گیرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032416131
  • خبرنگار : 50039