برای نخستین بار در مهر ماه۱۴۰۲ انجام می‌شود

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با تضمین اشتغال

دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نخستین بار در کشور پذیرش دانشجو با تضمین اشتغال دارد؛ این تضمین در مازندران برای ۵۷۵ نفر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران، دکتر رضا لحمیان از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد و گفت: پذیرش برای مهرماه ۱۴۰۲ در ۱۶ مرکز علمی کاربردی و در ۱۱۵ کد رشته کاردانی و ۸۵ کد رشته کارشناسی ناپیوسته در مازندران انجام می پذیرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام دوره های کارشناسی از روز یکشنبه ۲۸ خرداد و دوره های کاردانی از ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲، اظهار کرد: متقاضیان از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org می‌توانند نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

لحمیان خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران برای نخستین بار در مهرماه ۱۴۰۲ اقدام به پذیرش ۵۷۵ نفر با تضمین اشتغال مستقیم توسط دستگاه‌های متقاضی مراکز تحت نظارت می نماید. این افراد پس از پایان تحصیل در سه شرکت فولادین ذوب آمل، شرکت لبنی دوشه هراز آمل، شرکت فراگردش گستر میزبان بابلسر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402032415946
  • خبرنگار :