مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان خبر داد:

آغاز نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گرگان تا لحظاتی دیگر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان از آغاز بیست‌ویکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تجهیزات، تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی گرگان از عصر امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه خبر داد.

مهرداد یزدی ظهر امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا از آغاز همزمان سه نمایشگاه تخصصی در قالب یک نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: عصر امروز بیست‌ویکمین نمایشگاه صنعت ساختمان تجهیزات، تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، دوازدهمین نمایشگاه کاشی، سرامیک، سنگ‌های تزیینی، چینی و شیرآلات بهداشتی و هشتمین نمایشگاه درب و پنجره و ماشین‌آلات وابسته در محل مذکور افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد مهم صنعت ساختمان شمال کشور ۶۵ مشارکت‌کننده تخصصی حضور خواهند داشت، ادامه داد: برای این منظور فضای نمایشگاهی بالغ و ۶ هزار مترمربع برای معرفی آخرین فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه ۶۵ شرکت تخصصی از هفت استان گلستان، مازندران، تهران، خراسان رضوی، سمنان، آذربایجان شرقی و خوزستان حضور دارند، خاطرنشان کرد: بیشترین مشارکت از استان گلستان بوده و از سایر شرکت‌های حاضر ۴۳ مشارکت‌کننده وفادار و ۲۲ مشارکت‌کننده جدید هستند.

وی بیشترین متراژ فضای نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان را شامل غرفه‌سازی‌های ویژه، همراه با برنامه‌ریزی تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند در این دوره از نمایشگاه با آخرین فناوری‌های شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، لوله و اتصالات، سرامیک، سنگ، موزائیک، پوشش نما، لوازم حمام، لوازم و تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون داخلی، پوشش کف، سقف و دیوار، درب و پنجره، آلومینیوم، ضد حریق، ضد سرقت، پیش ساخته‌ها، سیستم‌های حفاظتی، لوازم برقی، تهویه، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و برودتی، پمپ و الکتروموتور، تصفیه آب، تجهیزات و تأسیسات ساختمان، رنگ و عایق، مصالح ساختمانی، ایزوگام و سایر مشاغل ساختمانی آشنا شوند.

گفتنی است، نمایشگاه مذکور از ۲۳ تا ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان روبروی فرودگاه شهدای گرگان میزبان علاقمندان، متخصصان و مهندسان است.

شرکت نمایشگاه بین‌المللی گلستان همه ساله در قالب نمایشگاه های مختلف میزبان تولیدکنندگان داخلی و خارجی در حوزه‌های صنعت ساختمان، کشاورزی، دامپروری، میراث فرهنگی و دیگر حوزه‌ها است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032315098
  • خبرنگار : 50039