تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی ماهشهر امضا شد

تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی ماهشهر بین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و شرکت پتروشیمی امیرکبیر منعقد شد.

دکتر محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه که امروز (۲۲ خردادماه) با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر در مهمانسرای این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که این امر در شهرستان ماهشهر با کمک پتروشیمی امیرکبیر در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امضای تفاهم‌نامه اجرای این پروژه انجام شده است. این کار بزرگ در راستای ارتقای خدمات سلامت در شهرستان ماهشهر و بندر امام خمینی انجام شده که علاوه بر ماهشهر، شهرهای اطراف مانند رامشیر و هندیجان را نیز تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

سرمست افزود: با توجه به اینکه افراد زیادی در زمینه صنعت مشغول به خدمت در ماهشهر و شهرهای اطراف هستند، افتتاح این پروژه کمک بزرگی به ارائه‌دهندگان خدمت به صنعت کشور در این منطقه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند باعث تکمیل خدمات‌رسانی در حوزه سلامت به مردم شریف ماهشهر، بندر امام خمینی و شهرهای اطراف باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان از مسئولان پتروشیمی به دلیل کمک به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402032214403
  • خبرنگار :