مصری: تا جایی که قانون اجازه داده تعطیلات مجلس را حذف کرده ایم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد نماینده دشتستان مبنی بر افزایش تعطیلات مجلس، بیان کرد: ما تا جایی که قانون اجازه داده تعطیلات مجلس را حذف کرده‌ایم و تعطیلات تابستانی نیز تاکنون نداشته ایم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضائی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: انتظار می رود هرچه سریع تر وزیر جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شود. در شرایطی که مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران روی زمین مانده و شاهد بحران در بازار خرما هستیم، وزارت جهاد متولی ندارد. 

وی در ادامه اظهار کرد: در شرایطی که امسال حجم کار و مأموریت‌های مهم مجلس بسیار زیاد است و معلمان در زمینه رتبه‌بندی، بازنشستگان در زمینه همسان‌سازی، کارگران در زمینه بیمه و پیمانکاران در حوزه اشتغال خود و مردم نسبت به وضعیت خودروها و سفره خود اعتراض دارند، افزایش تعطیلات مجلس معنایی نداشته و انتظار می رود رویه کنونی اصلاح شود. 

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به تذکری وی، بیان کرد: ما  تا جایی که قانون اجازه داده تعطیلات مجلس را حذف کرده‌ایم. اما تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه به گونه‌ای نبود که به خاطر یک روز به مجلس بیاییم و در حال حاضر نیز سه هفته جلسات علنی صحن را خواهیم داشت و تعطیلات تابستانی نیز تاکنون  نداشته‌ایم. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402032113258
  • خبرنگار : 71560