پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی راهدارخانه ده‌جلال

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه گفت: احداث ساختمان راهدارخانه ده‌جلال با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است.

حمید نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ساختمان قدیمی راهدارخانه ده‌جلال فرسوده شده بود و نیاز برای ساخت این راهدارخانه احساس می‌شد، عنوان کرد: ساختمان راهدارخانه ده‌جلال با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی راهدارخانه، عملیات احداث آن در سال‌جاری به پایان می‌رسد، عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده در طرح زمستانی امسال، شاهد بهره‌برداری از این راهدارخانه خواهیم بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت وجود این راهدارخانه، افزود: با توجه به ۴ خطه شدن این محور، شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود که راهدارخانه ده‌جلال نقش مهمی در بازگشایی این محور در انجام عملیات برف‌روبی‌ و نمک‌پاشی در فصل زمستان خواهد داشت.

نظری با توضیح اینکه گردنه ده‌جلال یکی از برف‌گیرترین نقاط شهرستان سلطانیه به شمار می‌رود، یادآور شد: هر سال در فصل بارندگی، عملیات راهداری به صورت شبانه‌روزی و با حضور چندین اکیپ در این محور برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402031710610
  • خبرنگار : 50163