استاندار گلستان:

کار تیمی بسکتبال گرگان الگوی همگان باشد/ به همدیگر تکل از پشت نزنیم

استاندار گلستان با اشاره به ضرورت الگوگیری از کار تیمی بسکتبال شهرداری گرگان، گفت: برای توسعه استان باید تلاش کنیم به همدیگر تکل از پشت نزنیم.

علی‌محمد زنگانه شامگاه سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در آیین همزمان تجلیل از قهرمانان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال کشور و بدرقه بازیکنان و کادر فنی به مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا اظهار کرد: برای توسعه استان گلستان ۳۱ چشم انداز و سند بخشی نوشته شده و اگر بعضی‌ها تصور می‌کنند خدمت‌گزار خوبی هستند باید حواشی را کنار گذاشته و گوشه‌ای از کار را بچسپند تا عمران و آبادانی محقق گردد.

وی با تأکید بر اینکه اگر همراه و همکار برای توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور هستیم نباید به همدیگر تکل از پشت بزنیم، ادامه داد: انگیزه، انسجام، همدلی، اتحاد و از همه مهمتر کار تیمی بسکتبال شهرداری گرگان برای رسیدن به سطح بالای بسکتبال ایران و آسیا باید به عنوان الگو مدنظر همگان باشد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه جمع‌آوری حواشی به خوبی توسط سرمربی تیم شهرداری گرگان مدیریت شد تا بازی‌های قابل قبول ارائه گردد، افزود: هر حاشیه‌ای برای هر تیم، گروه، جمع، محله، شهر و استان سم است و باید کنار گذاشته شود.

وی به دیگر ورزش‌های استان گلستان همچون کشتی، والیبال و برخی رشته هت که دارای جایگاه در سطح کشور هستند اشاره و اضافه کرد: ما دارای ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه ورزش استان هستیم که نباید از آن غافل شویم.

زنگانه تأسیس تیم بسکتبال در سال ۱۳۴۸ و کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و صعود به دور دوم رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا را افتخاری بزرگ برای این تیم و رشته محبوب استان دانست و تصریح کرد: قطعاً نقش هواداران در کسب این موفقیت‌ها بی‌بدیل است.

وی از برداشتن گام‌های خوب برای ورزش استان گلستان خبر داد و گفت: حق گرفتنی است و باید همه اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش استان جذب شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان انگیزه تیم شهرداری گرگان برای کسب نتایج عالی‌تر در سطح آسیا را بسیار بالا برشمرد و خاطرنشان کرد: همکاری اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر متولیان در کسب موفقیت‌ها تأثیرگذار است و باید این روند تداوم یابد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402031610341
  • خبرنگار : 50039