استاندارمازندران مطرح کرد

تدوین برنامه راهبردی برای رفع مشکلات شهرستانی در مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه برنامه راهبردی برای رفع چالش‌های شهرستان‌ها تدوین می‌شود تا راهگشای مشکلات مردمی باشد، گفت: باید جلسات گفتمانی با نخبگان و منتخبان شهرستان بهشهر در قالب میز اتاق فکر توسعه در سطح دانشگاه‌ها و محافل علمی ایجاد شود.

سید محمود حسینی پور در ادامه سفر یکروزه شهرستانی به بهشهر در دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده های معزز شهدا، فعالان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شهرستان بهشهر، اظهار کرد: شهرستان بهشهر دارای ظرفیت های بکر اقتصادی بوده و بندرامیرآباد باید نقش خود را در توسعه متوازن بیشتر نشان دهد.

حسینی پور با بیان اینکه حضور مدیران استانی در شهرستان‌ها با هدف ایجاد تحول در مناطق استان طراحی شده است، گفت: اقتصاد دریا در شرق مازندران باید از طریق بندر امیرآباد تقویت شود.

وی با اظهار اینکه دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی می‌خواهد فاصله مردم با مسئولان بیشتر شود و از پیشرفت ایران اسلامی بیمناک شده است، گفت: اکنون سطح سواد و اشتغال بانوان استان دارای شاخص مطلوبی نسبت به کشور بوده و مازندران رتبه نخست امید به زندگی را در کشور کسب کرده است.

حسینی پور با بیان اینکه بنا داریم جشن آسفالت روستاهای بهشهر را تا پایان سال برگزار کنیم، افزود: قصد داریم با ایجاد فرصت طبیعت گردی در سد گلورد، به پویایی اقتصادی منطقه کمک کنیم.

وی ادامه داد: مرکبات مازندران را به چین صادر کردیم و بعد از ۱۰ سال رشد اقتصادی مازندران به ۵ درصد رسیده که بسیار مطلوب است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402031208174
  • خبرنگار : 50377