فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

خوزستان از خاستگاه‌های دشمن برای ضربه به زیرساخت‌های جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: یکی از خاستگاه‌های دشمن برای ضربه، تهدید و تعرض به زیرساخت جمهوری اسلامی، استان خوزستان است بنابراین تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در مقابله با دشمن ستودنی است.

سردار حسن شاهوارپور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان که امروز (۱۰ خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت‌ها و پست‌ها آزمایش هستند و در نظام جمهوری اسلامی به ویژه در نیروهای مسلح، مسئولیت می‌تواند به عنوان منشاء خیری که به مردم خدمت می‌کند دیده می‌شود و با این نگاه، مسئولیت‌ها یکی پس از دیگری داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: استان خوزستان بزرگ است؛ خوزستان هم‌مرز با عراق است و با خلیج فارس و آب‌های آزاد ارتباط دارد و دارای مرزهای خشکی و آبی است. ما ششمین استان پرجمعیت با تنوع جمعیتی هستیم و استان ما از نظر منابع در کشور اول است. همه این فعالیت‌ها نیاز به پیوست امنیت دارند؛ چه در مرزها و چه در داخل استان خوزستان.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی همکاران نیروهای مسلح، بی‌ادعا و گمنام و دائم ادامه دارد. دشمنان ما دشمنان بزرگی هستند؛ یکی از خاستگاه‌های دشمن برای ضربه، تهدید و تعرض به زیرساخت جمهوری اسلامی، استان خوزستان است بنابراین تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در مقابله با دشمن ستودنی است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402031007154
  • خبرنگار : 50300