کشته شدن یک اسرائیلی در تیراندازی در شهرک حرمیش در کرانه باختری

رژیم اشغالگر اسرائیل از کشته شدن یک نگهبان امنیتی اسرائیلی خبر داد که پس از مجروح شدن در حمله تیراندازی امروز توسط مقاومت فلسطین در نزدیکی شهرک «حرمیش» واقع در نزدیکی شهر قفین در شمال طولکرم در کرانه باختری اشغالی به هلاکت رسیده است.

به گزارش ایسنا، در این راستا وبسایت عبری Ynet، وابسته به روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که «یک اسرائیلی (حدود ۳۰ ساله) اهل حرمیش پس از اصابت گلوله به خودروی عبوری به شدت مجروح شد که از شدت جراحت به هلاکت رسید. نیروهای اشغالگر ایست‌های بازرسی زیادی ایجاد و روند تعقیب و جست و جوی عاملان را آغاز کردند.

«تیپ طولکرم» وابسته به «گردان‌های شهدای الاقصی» مسؤولیت این عملیات را برعهده گرفت و از فلسطینی‌های حاضر در منطقه خواست دوربین‌های نظارتی را برداشته و حافظه آنها را پاک کنند. در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این به روستای قفین نزدیک به شهرک حرمیش یورش برد و شروع به مصادره عکس‌ها و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته کرد.

عملیات تیراندازی بعد از زخمی شدن یکی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در انفجار بمبی در درگیری با اعضای مقاومت در اردوگاه نورشمس در شرق طولکرم رخ داد.

اعضای مقاومت فلسطین صبح امروز(سه شنبه) مقابل یورش نیروهای اسرائیلی در اردوگاه نورشمس ایستادند و وارد درگیری‌های مسلحانه شدیدی شدند.

عملیات مقاومت در کرانه باختری ظرف ۲۴ ساعت آتی ادامه داشت و ۲۵ عملیات شامل عملیات تیراندازی، انفجار بمب‌ها، پرتاب کوکتل مولوتف و مقابله با حملات شهرک نشینان صورت گرفت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402030906191
  • خبرنگار : 71516