به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در گفتوگو با خبرنگار روابط عمومی این بانک با اشاره به هزینههای خرید سیمکارت سعودی یا بستههای رومینگ خط تلفن همراه برای حجاج گفت: برقراری تماس اینترنتی در عربستان سعودی محدودیتهایی دارد و حجاج عزیز ایرانی برای ارتباط تصویری و صوتی با داخل ایران، نیازمند استفاده از پیامرسانی هستند که قابلیت ارسال و دریافت کد ورود در عربستان را داشته باشد.
وی تصریح کرد: از این رو در پیامرسان «بله» تلاش کردیم این مشکل رفع شود و حجاج میتوانند در عربستان نیز وارد این پیامرسان شده و از طریق آن، تماس چندرسانهای با کیفیت با داخل ایران و نیز حجاج دیگر در عربستان برقرار کنند.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران تأکید کرد: همچنین امکان برقراری تماس با کیفیت، به صورت گروهی و چند نفره هم به صورت همزمان در بله به عنوان تنها پیامرسان ایرانی که دارای این قابلیت است؛ وجود دارد که میتواند برای هماهنگی بین اعضای کاروان یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد.
ماهیار خاطرنشان کرد: حجاج عزیز میتوانند با نصب آخرین نسخه اپلیکیشن بله به راحتی از قابلیت تماس تصویری یا صوتی آن در ایام حج استفاده کنند.
انتهای رپرتاژ آگهی