سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران مطرح کرد

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ظرفیتی در برگزاری دوره‌های تک‌پودمان‌ حرفه‌ای

سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران گفت: برگزاری دوره‌های تک‌پودمان‌های حرفه‌ای برای سازمان‌ها یکی از قابلیت‌های مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است و لازم است این مهم در قالب دوره‌های تخصصی برای ادارات و سازمان‌ها برگزار شود.

محمدرضا یوسفی مهر امروز هشتم خردادماه در دیدار با دکتر رضا لحمیان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران، گفت: برگزاری دوره‌های تک‌پودمان‌های حرفه‌ای برای سازمان‌ها یکی از قابلیت‌های مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است و لازم است این مهم در قالب دوره‌های تخصصی برای ادارات و سازمان‌ها برگزار شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، تدوین دوره‌های جدید جهت جذب فراگیران جدید، انعقاد قرارداد تفاهمنامه با دانشگاه علمی و کاربردی جهت برگزاری دوره‌های تک پودمان، برگزاری دوره‌های آموزشی الکترونیکی با همکاری دانشگاه برای فراگیران اصناف، در دستور کار مرکز علمی و کاردبردی جهاد دانشگاهی مازندران است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران نیز خواستار ارتقای مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شد و اظهار کرد: اعطای تسهیلات به فارغ‌التحصیلان علمی و کاربردی با همکاری پارک علم و فناوری اقدام مناسبی برای اشتغالزایی در استان است.

رضا لحمیان ادامه داد: برگزاری دوره‌های دهیاری با توجه به شیوه‌نامه استانداری و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و رشته‌های اشتغال‌محور می‌تواند در ارتقای مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بابل موثر باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402030805294
  • خبرنگار :