مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی مهدویت و نماز در کانون‌های مساجد لرستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: با همکاری ستاد اقامه نماز استان، دوره آموزشی مقدماتی با عنوان مهدویت و نماز در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

محمد چگنی‌نژاد هفتم خردادماه در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، با تأکید بر ضرورت تقویت همکاری ستاد اقامه نماز با ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار کرد: فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت ائمه جماعت برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی در عرصه‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد علاوه‌بر فعالیت‌های فرهنگی به فعالیت‌های دینی و بصیرت افزایی نیز توجه ویژه می‌شود افزود: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در رأس برنامه‌های کانون‌های مساجد قرار دارد.

چگنی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های تربیتی کانون‌های مساجد اظهار کرد: نیروی انسانی و کادرسازی در کانون‌های مساجد از برنامه‌های ویژه کانون‌های مساجد است.

این مسئول با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مشترکی فی مابین ستاد اقامه نماز و کانون فرهنگی و هنری مساجد، افزود: این تفاهم نامه زیرساختی برای اجرای برنامه‌های آموزشی به میزبانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی اضافه کرد: دوره آموزشی مقدماتی با عنوان مهدویت و نماز در کانون‌های مساجد در شهرستان‌های بروجرد و خرم‌آباد با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402030704915
  • خبرنگار : 50310