مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مطرح کرد

روند نزولی پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی نسبت به سال گذشته

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: طی دوماه گذشته ۱۲۳ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال تسهیلات به ۷۳ نفر توسط صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده که این رقم زمینه اشتغال ۸۸ نفر را فراهم ساخته است، اما رقم پرداخت شده نسبت به مدت مشابه سال قبل روندی نزولی داشته است.

امین خوش قامت در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان تسهیلات تخصیص داده شده به صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی اظهارکرد: در سال گذشته ۴۴۴۴ میلیارد و ۶۳۲ میلیون و ۵۲۴ هزار ریال تسهیلات به صندوق کارآفرینی خراسان رضوی تخصیص داده شده که از این میزان ۳۴۳۵ میلیارد و ۱۴۱ میلیون و ۵۲۴ هزار ریال به ۲۱۹۸ پرونده پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات پرداخت شده صندوق کارآفرینی امید در خراسان رضوی طی سال گذشته منجر به اشتغال برای ۲۱۰۴ نفر شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان رضوی در خصوص تسهیلات پرداخت شده اشتغال روستایی در سال قبل تصریح کرد: طی سال گذشته ۲۰۵ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی به ۶۳ نفر توسط صندوق کار آفرینی امید پرداخت شده که این رقم زمینه اشتغال ۷۱ نفر را فراهم کرده است.

خوش قامت افزود: در سال گذشته صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی در زمینه پرداخت تسهیلات رتبه اول را به خود اختصاص داده است. همچنین از سال گذشته هیچ پرونده در حال نوبتی برای تسهیلات در صندوق وجود ندارد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان رضوی اظهار کرد: در سال جاری اعتبار تخصیص یافته به صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی ۲۰۰۰ میلیارد ریال است که زمینه اشتغال تقریبا ۶۷۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: طی دوماه گذشته ۱۲۳ میلیارد و  ۸۸۶ میلیون ریال تسهیلات به ۷۳ نفر توسط صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده که این رقم زمینه اشتغال ۸۸ نفر را فراهم ساخته است، اما رقم پرداخت شده نسبت به مدت مشابه سال قبل روندی نزولی داشته است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سال جاری تعداد ۲۲ واحد راکد جدید برای پرداخت تسهیلات شناسایی شده که مبلغ تسهیلات مورد نیاز واحدها برای احیاء ۵۵۰ میلیارد ریال است که تاکنون طرحی از  طرف صندوق مورد حمایت قرار نگرفته است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402030704258
  • خبرنگار : 50555