کشف ۵۵۰ کیلو مرفین در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۵۵۰ کیلو مرفین در شهرستان طبس خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شده است. 

سرهنگ حسن شجاعی نسب، امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت در حاشیه بازدید از مواد مخدر کشف شده در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی غرب استان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با ردگیری اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس خراسان جنوبی و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان طبس به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران کامیون را متوقف کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۵۵۰ کیلو مرفین و ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

شجاعی نسب با بیان اینکه در این عملیات مجموعاً بیش از ۵۷۷ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه کامیون را توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی اظهار کرد: با تلاش مأموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته یک تن و ۶۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و همچنین مأموران ۵۷ قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه دستگیر  و ۴۷ دستگاه خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که از ابتدای سال جاری بالغ بر ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و هزار و ۲۹۸ قاچاقچی دستگیر شده است؛ تصریح کرد: طی همین مدت ۱۸۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه پلیس با مواد مخدر و سوداگران مرگ توأمان ادامه دارد و در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم، تا با معرفی قاچاقچیان مواد مخدر، عرصه را برای فعالیت این افراد تنگ تر کنیم.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402023019025
  • خبرنگار :