به گزارش ایسنا به نقل از مدیانا، با توسعه روشهای متنوع بازاریابی، استفاده از اساماس مارکتینگ همچنان نقش مهمی در معرفی محصولات و خدمات شما ایفا میکند. آمارها نشان میدهند که ۹۸ درصد پیامکهای تبلیغاتی باز میشوند و تقریباً ۴۵ درصد از این پیامکها منجر به خرید میشوند. به علاوه، اکثر افراد پیامکهای خود را در کمتر از ۳ ثانیه میخوانند. یکی از نکات دیگری که بازاریابی اساماس را مهم میسازد، استفاده چهار برابر بیشتر از تلفن همراه نسبت به رایانه است؛ بنابراین اگر میخواهید که در معرفی محصولات و خدماتتان موفق و تأثیرگذار باشید، ارسال اساماس تبلیغاتی گزینهی بسیار خوبی برای شما است.
ارسال پیامک انبوه (ارسال پیامک تبلیغاتی) یک روش کاربردی برای ارسال پیام به تعداد زیادی از افراد برای تبلیغات است. روشهای متفاوتی برای ارسال اساماس انبوه تبلیغاتی وجود دارد؛ از طریق انواع روشهای ارسال انبوه مانند ارسال بر اساس سن و جنسیت، ارسال پیامک تبلیغاتی منطقهای، بانک اصناف و … میتوان طیف گستردهای از مخاطبان را با کسب و کار خود آشنا کرد.
1. به استقبال روزهای مناسبتی بروید
اغلب مردم به مناسبتهای مختلف اقدام به خرید و استفاده از خدمات شما میکنند. ببینید که محصولات شما برای چه روزهایی مناسبتر هستند؛ سپس قبل از اینکه آن روز فرا برسد، شما به استقبال آن بروید و با یک پیامک تبلیغاتی محصولاتتان را به مشتریان یادآوری کنید. در ضمن فراموش نکنید که اگر مناسبتی در پیش است، آن روز را به مخاطبان تبریک یا تسلیت بگویید.
2. کمپین تبلیغاتی راهاندازی کنید
در رسانهها و صفحات اجتماعیتان تخفیف و امتیازاتی را به مشتریان ارائه کنید و از آنها بخواهید که برای استفاده از این امتیازات حتماً شماره تلفن همراه خودشان را وارد کنند. با این روش میتوانید مجموعهای از تلفنهای مشتریان خود را جمعآوری کنید؛ در نتیجه با استفاده از پنل پیامکی، همیشه با مخاطبان هدفتان در ارتباط خواهید بود.
3. پیامک تشکر ارسال کنید
وقتی مشتریان از شما خرید میکنند برایشان یک پیامک تشکر بفرستید. این کار با تأکید بر روابط انسانی، باعث میشود که با مشتریانتان رابطه صمیمانهای برقرار کنید.
4. گروه سنی مخاطب هدفتان را بشناسید
اگر مخاطبان و بازار هدف خودتان را به خوبی بشناسید، میتوانید در متن پیامک تبلیغاتی دغدغههای آنها را به خوبی در نظر بگیرید. هرگز در بازاریابی پیامکی از علایق مشتریانتان غافل نشوید. در ضمن لحنی را انتخاب کنید که مناسب گروه سنی مشتریان شما باشد.
5. احساس مشتریان را هدف بگیرید
مشتریان شما با موارد مختلفی ارتباط حسی برقرار میکنند؛ مثلاً فصل پاییز، بهار و ... هر کدام بار احساسی متفاوتی دارند. در اساماس تبلیغاتی به این موارد اشاره کنید.
6. سرگرمکننده باشید
پیامک تبلیغاتی خود را طوری طراحی کنید که مخاطب از آن فقط پیغام تبلیغ و معرفی محصول را دریافت نکند. میتوانید با استفاده از ترفندهایی، متنهای جذابی تولید کنید که علاوه بر معرفی محصول، مشتریان را سرگرم کند.
7. پنل پیامکی خوبی را انتخاب کنید
انتخاب یک پنل پیامکی خوب، در اساماس مارکتینگ اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید سامانهای را انتخاب کنید که خدمات گستردهای را ارائه میکند. این مسئله باعث میشود که گزینههای زیادی برای ارتباط با مخاطبان خود داشته باشید. یک پنل پیامکی خوب به شما کمک میکند که ارتباطی نزدیک، راحت و مؤثر با مشتریان خود داشته باشید. سامانه پیامکی مدیانا یکی از بهترین پنلهای پیامکی ایران است که خدمات گستردهای را به شما ارائه میکند.
در نگاه اول مهمترین فاکتور در انتخاب پنل پیامک، قیمت پنل پیامکی و تعرفه ارسال پیامک است. هنگام سفارش پنل پیامکی دقت کنید که در ازای پرداخت مبلغ و سفارش سامانه پیامکی چه امکاناتی در اختیار شما قرار می گیرد، چرا که پایین بودن تعرفه پنل پیامک به تنهایی نمیتواند ملاک خوبی برای انتخاب آن باشد.
تعرفه مناسب فاکتوری است که در کنار دیگر امکانات یک سامانه پیامکی مانند پشتیبانی، بانک شماره جامع و به روز و … معنا پیدا میکند.
برای آشنایی با خدمات مدیانا به صفحه خرید پنل پیامکی مراجعه کنید.
نتیجهگیری
استفاده از روشی مانند اساماس مارکتینگ که به سرعت مشتریان را با محصولات شما آشنا میکند، برای هر کسب و کاری اهمیت بسیار زیادی دارد. این روش باعث میشود که همیشه و همه جا با مشتریانتان در ارتباط باشید و به آسانی اطلاعات و تبلیغات مورد نیاز را به آنها ارائه دهید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کاربردهای پنل پیام کوتاه، تعرفه و انواع خدمات پیامک تبلیغاتی میتوانید به وبسایت مدیانا (https://mediana.ir/) مراجعه کنید یا از راههای زیر با مشاوران پنل پیامکی مدیانا در ارتباط باشید:
شماره تلفن: 02154968000
ایمیل: info[@]mediana.ir
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، مجتمع افق، پلاک 2313، طبقه 6
انتهای رپرتاژ آگهی