داوود دانش‌دوست:

سپاهان شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی لیگ برتر است

پیشکسوت مشهدی تراکتور معتقد است سپاهان شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی لیگ برتر فصل جاری است.

داوود دانش‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص هفته پایانی لیگ برتر فوتبال و شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی اظهار کرد: با توجه به بازی‌هایی که از تیم سپاهان دیدم، این تیم با بازیکنان و مربی حرفه‌ای که دارد واقعا تیم شایسته‌ این فصل بود. فوتبال رو ندارد و با توجه به هواداران خوبی که محال است در ورزشگاه وطنی نساجی را تنها بگذارند، نمی‌توان تصور کرد که پرسپولیس قهرمان لیگ خواهدبود، هرچند روی کاغذ پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به سپاهان دارد.

بازیکن اسبق تیم‌های ابومسلم و تراکتور تبریز در خصوص اینکه برخی معتقدند بازی‌ها را درآوردند تا تیمی خاص قهرمان شود، گفت: شاید ۳۰ هفته را برخی افراد درنیاورند، اما با توجه به اینکه فوتبال ایران متاسفانه تمیز نیست، می‌توان تصور کرد که چند بازی خاص با اتفاقاتی روبه رو شوند تا نتیجه دلخواه برخی ثبت شود. چندین بار تاکنون بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال در این خصوص صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند، اما تا مدرک و سندی رو نشود، کاری از دست کسی برنمی‌آید.

وی افزود: امیدوارم فوتبال کشور خیلی زود پاکیزه شود، هرچند واقعیت این است که با این حجم پول و شهرتی که فوتبال دارد، دلیلی ندارد که جذابیتش برای سیاسیون و غیرفوتبالی‌ها کم شود.

دانش‌دوست با اشاره به عملکرد تراکتور با خمز گفت: تراکتور با هواداران پرشور و فوتبال‌فهمی که دارد از هر تیمی می‌تواند امتیاز بگیرد. با حضور خمز تراکتور راه افتاد و فوتبال زیبا و رو به جلویی هم ارائه کرد. خمز باید بماند و با تراکتور قهرمان ایران شود، موضوعی که حتی این فصل هم ممکن بود رخ دهد، اگر خمز چند هفته زودتر به تبریز آمده بود.

وی در خصوص بحث تکراری VAR  خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ایران رقم خورده و شائبه‌ای که برای برخی ایجاد شده، وجود وار نعمت است، اما متاسفانه هر سال شاهد بی عملی مسئولین در این خصوص هستیم و همچنان فوتبال ایران در حسرت وار است. شاید هم به نفع برخی است که وار به فوتبال ایران نیاید.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402022818058
  • خبرنگار : 50084