چهارمین دوره طرح توانمندسازی شغلی صدف در اردبیل برگزار شد

چهارمین دوره طرح توانمندسازی شغلی در قالب صنعت دانشگاه و فناوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حسین شایقی، رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل ۲۷ اردیبهشت در چهارمین دوره طرح توانمندسازی شغلی صدف، گفت: دانشگاه هایی که قصد دارند در سال های آینده روی پای خود بایستند و بتوانند دانشجو جذب کنند بایستی پوست اندازی داشته باشند و به سمت رویداد هایی که نیاز جامعه امروزی است حرکت کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل با اشاره به طرح صدف تصریح کرد: طرح توانمندسازی شغلی صدف در چهار فاز طراحی شده است که یکی از موفق ترین طرح های شغلی محسوب می شود.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های این طرح انتقال تجربه کارآفرینان و کارمندان موفق است و مشاوره های روانشناختی و روانشناسی در قالب این طرح سبب می شود فرد به خوبی مسائل را بشناسد و علایق خود را بداند و روند طی مسیر را به خوبی بیاموزد.

شایقی تاکید کرد: طرح صدف یک بحث حرفه‌ای در طراحی مسیر شغلی براساس توانمندی فارغ التحصیلان و دانشجویان است.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل عنوان کرد: امیدواریم خروجی طرح صدف چندین تیم خوب باشد که بتوانند برای ارائه ایده های فناوری جدید در جاهای مختلف حاضر و موفقیت های لازم را کسب کنند.

میرمهدی سیدرحیمی، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان در طرح صدف عضو انجمن های علمی به خصوص در دانشگاه محقق اردبیلی هستند که این موضوع حائز اهمیت است.

وی افزود: در جشنواره حرکت که هفته پیش در دانشگاه برگزار شد دانشجویان انجمن های علمی نشان دادند که جزو نخبگان هستند و فضای اصلی دانشگاه را پس از کرونا به آن برگرداندند.

مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد: این کارگاه ها و دوره ها بسیار ارزشمند هستند، لذا دانشجویان باید علاقمندانه و با تمام توان و انگیزه از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402022717638
  • خبرنگار :