خبیری: قربانزاده تخصص و سابقه‌ای در ورزش ندارد

عضو هیات‌مدیره تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید چینش هیات‌مدیره پرسپولیس دست وزارت ورزش است نه قربانزاده و سازمان خصوصی‌سازی.

به گزارش ایسنا، حسین خبریزی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از برتری ۴ بر صفر این تیم برابر گل‌گهر عنوان کرد: با شایستگی تمام بازی را بردیم و ۳ امتیاز خوب را کسب کردیم. به کادر فنی و بازیکنان خوش‌غیرت تیم تبریک می‌گویم. به هواداران تیم که نشان دادند یار دوازدهم تیم هستند، تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: ما در قائمشهر مهمان هستیم و این شهر فوتبال‌خیز است. می‌دانیم آنجا هواداران با عشق و متعصبی دارد و مطمئنا استقبال خوبی از ما می‌شود و پرسپولیس آنجا هواداران خوبی دارد. امیدوارم در این شهر جشن قهرمانی را بگیریم.

خبیری درباره تغییرات در هیات‌مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: آقای قربانزاده مسئولیت‌هایی را دارد و قابل احترام است. ایشان مسئولیت چیدمان هیات‌مدیره دو باشگاه را ندارد و مسئولیت او این است که واگذاری استقلال و پرسپولیس را انجام دهد. متاسفانه ما در جراید می‌خوانیم که توییت‌ها و استوری‌های او مشکل‌ساز شده است و AFC به مالکیت دو باشگاه حساس شده است. بهتر است او در سازمان خصوصی‌سازی وظایفش را درست انجام دهد و اگر خدایی‌نکرده پرسپولیس و استقلال از نظر مالکیت در آسیا به مشکل بخورند، او اولین نفری است که باید پاسخگو باشد. چیدمان هیات‌مدیره وظیفه وزیر و وزارت ورزش است و ایشان نه تخصص و نه سابقه‌ای در ورزش دارند که بخواهند در این خصوص نظر دهند.

او اضافه کرد: قربانزاده چرا می‌خواهد هیات‌رییسه را چیدمان کند وقتی وظیفه‌اش خصوصی‌سازی دو باشگاه است؟ از ابتدای سال جدید معین شد که پرسپولیس دست وزارت ورزش باشد و استقلال دست وزارت اقتصاد و این دو وزارت چینش هیات‌مدیره این دو باشگاه را انجام دهند. سهامداری که باشگاه را خریده باید به فکر چیدمان هیات مدیره باشد نه ایشان و وقتی او دنبال چیدمان هیات مدیره است، یعنی مشکلاتی در واگذاری سهام باشگاه‌ها پیش آمده و این رفتار قربانزاده است که این شائبه را به وجود می‌آورد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: مدیران زحمت‌کش پرسپولیس آن چه در خصوص استانداردهای AFC لازم بوده را بارگذاری کردند و همه موارد رعایت شوند. این وسط مواردی مانند مالکیت، بدهی‌ها و مسائل مالیاتی است که ما همه چیز را انجام دادیم و مشکلی نیست و امیدوارم پرسپولیس مجوز حضور در آسیا را کسب کند. ما همه موارد را رعایت کردیم و مشکلی نداریم. مدارک ما کامل است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402022214292
  • خبرنگار : 71518