به گزارش ایسنا، امیر درجه مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت این شرکت از سال ۹۰ آغاز شد گفت: یکی از چالشهای شرکتهای دانش بنیان ایجاد ارتباطات داخل سازمانی است.
وی افزود: در سطح دنیا، سازمانها برای ایجاد ارتباطات سازمانی به نرم افزارهایی چون اینستاگرام توجهی ندارند بلکه از نرم افزارهای تخصصی بهره میبرند.
درجه، نمونه این نرم افزارهای تخصصی را ابزارهای تخصصی مایکروسافت مانند «مایکروسافت تیمز» ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به محدودیتهای ایران در دسترسی به این ابزار، ما پلتفرم استانداردی را در این زمینه پیادهسازی کردیم که در آن بر موارد پشتیبانی توجه شده است.
مدیر عامل این شرکت دانشبنیان این پلتفرم را همانند اینستاگرام دانست که بر روی سرورهای سازمانها نصب میشود.
درجه، پلتفرم آموزش را از دیگر محصولات این شرکت نام برد و گفت: در حال حاضر سازمانها برای ارائه آموزشهای خود از روشهای قدیمی که اثر بخشی خود را از دست داده است، بهره میبرند.
وی خاطرنشان کرد: ما در این پلتفرم با ترکیب روشهای یادگیری خرد، یادگیری اجتماعی و بازی، روشی را برای ارائه آموزشهای سازمانی ارائه دادیم.
این پلتفرمها در حاشیه نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد.
انتهای پیام