اختصاص سهمیه ۶۰ زمین چمن مصنوعی به استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اختصاص سهمیه ۶۰ زمین چمن مصنوعی به این استان خبر داد.

محمود نقوی در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزشگاه امام‌مهدی(عج) شهرستان بهار، اظهار کرد: در استان همدان سهمیه ۶۰ زمین چمن مصنوعی وجود دارد که از این تعداد سه زمین چمن و یک سالن ورزشی به شهرستان بهار اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان بهار هم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با اعتباری افزون به چهار میلیارد از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و خیرین به بهره برداری رسید.

مجتبی فیض‌اللهی با اشاره به ادامه دار بودن روند پیشبرد تجهیزات و امکانات ورزشی مدارس افزود: در اسناد و سیاست های آموزش پرورش توجه ویژه ای به امر سلامت جسمانی دانش آموزان شده و در این رابطه عمل به سند بنیادین آموزش و پرورش به منظور ورزش و شاداب سازی محیط مناسب مدارس مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار هم با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: پیشرفت قابل توجهی در زمینه ورزش مدارس داشتیم و در این رابطه اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش و مشارکت خیرین به این امر اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، علاوه بر زمین چمن آموزشگاه امام مهدی(عج)، زمین چمن مدرسه آیت الله بهار و روستای رسول آباد و احداث سالن سرپوشیده آموزشگاه حجاب از جمله اقدامات ورزشی درحال تکمیل در این شهرستان است. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402022013334
  • خبرنگار : 50037