مرکز شماره ۶ جهاد دانشگاهی اصفهان افتتاح شد

مرکز شماره شش جهاد دانشگاهی با عنوان «مرکز شیخ کلینی»، همزمان با روز بزرگداشت شیخ کلینی، دانشمند و فقیه جهان اسلام افتتاح شد.

در این مراسم، مهدی ژیان‌پور، رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، با بیان اینکه افرادی زیادی برای این مرکز زحمت کشیده‌اند، اظهار کرد: من در جایی گفته بودم که تا اطلاع ثانوی امیدمان به کودکان است و به گمانم این تنها سنگری است که هنوز تسخیر نشده، امیدوارم بتوانیم مایه غنای ذهن آن‌ها باشیم و خیر و برکت این مرکز به شهر، به فرزندان‌مان و نیز به جهاد دانشگاهی برسد.

وی در خصوص ارزش و اهمیت مفهوم مربی و مربی‌گری، یادآور شد: کارویژه جهاد دانشگاهی در حوزه آموزشی و فرهنگی، مربی‌گری و تبدیل آدم‌های معمولی به آدم‌های ماهر چه در سطح دانشجویی برای ورود به بازار کار و چه در سطح شهروندی است. همه ما به اینکه مربی و تسهیل‌گر آموزش هستیم افتخار می‌کنیم و امیدوارم لایق این مرتبه باشیم.

ژیان‌پور، با ستایش از روحیه خانواده جهاددانشگاهی بعنوان یک خانواده منسجم، حرفه‌ای و سخت‌کوش تاکید کرد این روحیه یک روزه و یک شبه و یک ساله به وجود نیامده، بلکه حاصل فرهنگی است که باید بسیار حواسمان به آن باشد، امیدوارم این روحیه کار واقعی، اصیل و ثمربخش نه تنها تداوم یابد بلکه بر فضای اطافش نیز اثر بگذارد.

در پایان، رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، یادآور شد: تمام تجاربی که در این چند ساله داشتیم کمک‌مان می‌کند که قدم‌های ابتدایی را برای رسیدن به چشم‌انداز یک سازمان باشکوه و چشمگیر برداریم و این مهم با توجه به جزئیات، بهبود مستمر و تلاش همه جانبه محقق خواهد شد.

در ادامه این مراسم، افسون نیازبخش، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، تصریح کرد: ظرفیت این مرکز که ویژه کودکان و نوجوانان تعریف شده، ۲۰۰ نفر آموزش در هر ساعت آموزشی است.

وی با بیان اینکه هدف ما در این مرکز ارائه آموزش‌های مهارتی ویژه کودکان و نوجوانان است، افزود: دوره آموزشی مهارتی و رویدادهای آموزشی از دوره‌های پیش بینی شده در این مرکز جدید است و مهارت‌هایی که به حوزه کامپیوتر، زبان آموزی و مهارت‌های نرم و هوش هیجانی مربوط می‌شوند، نیز از دیگر مهارت‌هایی است که در این مرکز آموزش داده می‌شوند.

نیازبخش افزود: هدف‌مان این است که در این کمپ تابستانه، برای کودکان دوره‌های مهارتی تشکیل شود و آن‌ها را برای مهارت‌هایی که در آینده لازم دارند آماده کنیم؛ مهارت‌هایی برای تطبیق آن‌ها با جهان آینده و همچنین مشاغل آینده.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، با اشاره بر اینکه در این مرکز، کلاس‌ها برای رده سنی کودکان و نوجوانان، شامل ۸ تا ۱۸ سال است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ثبت نام برای تشکیل کلاس‌ها انجام می‌شود و ثبت نام ترم تابستان نیز از خرداد ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402021912389
  • خبرنگار :