معاون استاندار زنجان تاکید کرد

مردمی برگزار شدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر رویکرد مردمی بودن برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل و قیام ۲۵ خرداد، گفت: مردمی بودن موجب برکت و نیز تحقق اهداف برگزاری برنامه‌ها می‌شود.

ابوالفضل رفیعی پیش از ظهر امروز (۱۹ اردیبهشت‌ماه) در ستاد برگزاری بزرگداشت سالگرد رحلت امام و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان، با بیان اینکه برنامه بزرگداشت این ایام را نباید به عنوان وظیفه اداری نگاه کرد، بلکه این موضوع یک تکلیف دینی و ملی در راستای تکریم و تعظیم حضرت امام (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتقال پیام قیام ۱۵ خرداد است، اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در زنجان برای اثربخشی هر چه بیشتر با محوریت مردم و رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل از محل کمک‌های مردمی، اصناف و صنایع استان تامین می‌شود.

این مسئول با اشاره به اعزام زائران به مرقد حضرت امام، افزود: با توجه به نزدیکی فاصله زنجان تا تهران این عملیات باید در کیفیتی مطلوب انجام شود.

رفیعی با بیان اینکه از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت امام بهره‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیار ذی‌قیمتی نصیب کشور می‌شود، افزود: اثرات ملی و بین‌المللی حضور مردم در این برنامه‌ها ارزشمند است و موجب تقویت سرمایه اجتماعی کشور می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: حضور مردم امنیت‌ساز است و برای دشمن پیام دارد تا دشمن دچار سوء‌برداشت و اشتباه محاسباتی نشود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402021912075
  • خبرنگار : 50160