هتل‌های نزدیک به مراکز درمانی اصفهان

اصفهان به‌ عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیار زیادی برخوردار است. در این میان برخی از مسافران برای گردش و جنبه تفریحی به این شهر نمی‌آیند؛ بلکه انجام امور اداری، درمان بیماری و مواردی مانند اینها باعث می‌شود تا آنها عازم اصفهان شوند. اگرچه اصفهان هتل‌ها، سوئیت‌ها و مراکز اقامتی متعددی دارد؛ اما اقامت در هتل‌های اصفهان مانند هتل ونوس اصفهان یا هتل سنتی عتیق اصفهان که در نزدیکی مراکز درمانی قرار دارند، برای توریست‌های درمانی اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، مسافران به دنبال هتلی هستند که در کنار رفاه و امکانات مناسب، در نزدیکی بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی باشد تا بتوانند با سرعت مطلوب به امور درمانی خود بپردازند؛ به همین دلیل در ادامه چند نمونه از هتل‌های اصفهان که در نزدیکی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار دارند با هم بررسی می‌کنیم.

هتل ونوس اصفهان

اقامت آرام همراه با آسایش خوب در هتل ونوس اصفهان برای بیماران و کسانی که نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند، فراهم شده است. این هتل در سال ۱۳۹۰ با ۵۸ اتاق و در هشت طبقه ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی آن صورت گرفت. هتل ونوس اصفهان یک هتل سه ستاره است که گواهینامه اقامتی امن و مسئولانه را دارد؛ همچنین تنوع اتاق‌ها و چیدمان مطلوب در آن باعث می‌شود که اقامتی آرام را برای میهمانان خود به ارمغان بیاورد.

در این هتل انواع غذاهای ایرانی در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌ها در کافی‌شاپ آن عرضه می‌شود؛ همچنین مسافران می‌توانند از مجموعه آبی آن که شامل استخر، جکوزی و سونا است برای رفع خستگی خود و گذران اوقات فراغت استفاده کنند هتل ونوس اصفهان در نزدیکی مراکز درمانی مانند بیمارستان نور و علی اصغر و بیمارستان سینا قرار گرفته است؛ همچنین کاخ عالی‌قاپو، سی‌وسه پل و رستوران شهرزاد در نزدیکی آن هستند تا در اوقات فراغت بتوانید از سطح شهر و جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنید. نکته مهم دیگر اینکه نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل ایستگاه مترو انقلاب است و اگر می‌خواهید با اتوبوس در سطح شهر بگردید، ایستگاه اتوبوس شهرداری در نزدیکی هتل قرار دارد.

هتل سنتی عتیق اصفهان

 هتل عتیق اصفهان در خیابان ابن‌ سینا کوچه 37 و کوچه مسجد شمس قرار دارد. این هتل در ابتدای یک خانه سنتی با قدمتی حدود ۲۲۰ سال بوده و به دوران قاجار باز می‌گردد اما در سال ۱۳۹۲ مرمت و بازسازی آن انجام شد و به‌ عنوان هتل سنتی عتیق اصفهان بهره‌برداری آن صورت گرفت. این هتل در سه طبقه و شامل دو حیاط اندرونی و بیرونی است و 30 اتاق در آن به‌ صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته به همراه یک سوئیت ۴ تخته قاجاری طراحی شده است.

اگر برای دریافت خدمات درمانی قصد سفر به اصفهان دارید، با اقامت در هتل سنتی عتیق اصفهان می‌توانید در کنار زندگی چند روزه در حال‌وهوایِ سنتی دوران قاجار، از امکانات و مراکز درمانی اطراف این هتل استفاده کنید. این هتل در نزدیکی رادیولوژی و سونوگرافی دکتر احتیاط کار و بیمارستان شهید صدوقی نیز قرار دارد و مجتمع تجاری اداری آمیتیس و ایستگاه اتوبوس در اطراف آن قرار دارند تا بتوانید دسترسی خوبی به اماکن رفاهی و گردشگری شهر داشته باشید.

هتل ۴ ستاره شهرک سلامت اصفهان

برای رسیدن به این هتل کافی است که از اتوبان بابایی و روگذر حکیم شفایی به سمت بلوار سلامت حرکت کنید و در شهرک سلامت اصفهان به این هتل چهار ستاره برسید. با توجه‌ به اینکه جمعیت اصفهان در چند سال اخیر با رشد فزاینده همراه بوده و پزشکان زیادی در این شهر مشغول به فعالیت هستند، وجود شهرک سلامت الزامی بود. در عین‌ حال ساخت و بهره‌برداری هتل شهرک سلامت کمک می‌کند تا سایر بیماران از شهرهای مختلف ایران بتوانند برای امور درمانی و پزشکی به این شهر سفر کنند و محل اقامت مناسبی داشته باشند.

 البته این نکته را در نظر داشته باشید که این شهرک هنوز به‌ طور کامل ساخته نشده است. مراحل ابتدایی ساخت این شهرک و هتل در سال ۱۳۹۰ و عملیات اجرایی پروژه در سال ۹۱ شروع شد؛ همچنین این شهرک در کنار هتل ۴ستاره خود از قسمت‌های رفاهی مختلفی مانند رستوران‌های ارگانیک، گالری هنری، پارکینگ، فروشگاه، آژانس هواپیمایی، هایپرمارکت، داروخانه و مواردی مانند این برخوردار است.

تمام این امکانات عامل مؤثری هستند تا رفاه بیشتر پزشکان داخلی و خارجی را فراهم کند؛ به همین دلیل پزشکانی که برای حضور در کنفرانس‌ها به اصفهان سفر می‌کنند و بیماران غیربومی به‌ راحتی می‌توانند در این هتل ساکن شوند و از خدمات رفاهی آن استفاده کنند.

هتل شیخ بهایی اصفهان

این هتل در همسایگی خیابان چهارباغ عباسی واقع شده و در سال ۱۳۷۷ با ۵۲ اتاق در ساختمان ۵ طبقه احداث آن در خیابان شمس آبادی صورت گرفته است؛ همچنین برای بهبود عملکرد و کیفیت هتل در سال ۱۳۹۷ عملیات بازسازی و به‌ روز کردن هتل انجام شد. اگر برای دریافت خدمات درمانی به اصفهان سفر می‌کنید، هتل شیخ بهایی از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان نور و علی اصغر و همچنین بیمارستان سینا واقع شده است؛ بنابراین به‌ راحتی می‌توانید با استفاده از ایستگاه مترو انقلاب یا ایستگاه اتوبوس شهرداری خودتان را به بیمارستان‌ها و سایر مراکز رفاهی و گردشگری شهر برسانید. در عین حال فضای هتل و موقعیت قرارگیری آن شرایطی فراهم می‌کند که به دور از ترافیک و دود و ماشین بتوانید در آن استراحت کنید و اقامتی آرام و راحت در اصفهان را پست سر بگذارید. در نهایت اینکه وجود فروشگاه‌های صنایع‌ دستی و سوغات در کنار هتل، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هنگام بازگشت محصولات متنوع و با کیفیت خرید کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • دوشنبه/ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402021811229
  • خبرنگار : 30188