با انجام نظرسنجی در سایت و کانال‌های ورزشی ایسنا در تلگرام و روبیکا مشخص شد؛

مخاطبان ایسنا، پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌دانند

ایسنا در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته بود که قهرمان لیگ برتر فوتبال را پیش‌بینی کنند.

به گزارش ایسنا، با توجه به نزدیک‌ شدن به پایان فصل لیگ برتر فوتبال و باقی‌ ماندن دو هفته‌ از لیگ برتر، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست که قهرمان لیگ برتر را پیش‌بینی کنند.

تا پایان هفته‌ بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با ۶۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان با ۵۹ و استقلال با ۵۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال بخت‌های قهرمانی لیگ سال ۰۲-۱۴۰۱ به شمار می‌آیند و باید دید که در پایان فصل‌ کدام یک از این سه تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

در پایان یک نظرسنجی که تا پیش از برگزاری هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انجام شد، بیشتر مخاطبان ایسنا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر فوتبال در فصل بیست و دوم دانستند. همچنین از نظر مخاطبانی که پرسپولیس را قهرمان نمی‌دانستند، استقلال بخت بیشتری نسبت به سپاهان داشته است.

نتیجه نظرسنجی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام

طبق نظرسنجی انجام شده با عنوان «باتوجه به سه هفته باقی مانده، به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شود؟» مخاطبان ایسنا با ۶۱ درصد پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌دانند. پس از آن استقلال با ۲۴ و سپاهان با ۱۵ درصد در رده‌های دوم و سوم شانس قهرمانی از دیدگاه مخاطبان کانال تلگرامی ایسنا قرار گرفتند.

نتیجه نظرسنجی از طریق صفحه سایت ایسنا

در نظرسنجی صورت‌ گرفته در سایت ایسنا با عنوان «کدام تیم قهرمان لیگ برتر می‌شود؟» ۶۵.۳ درصد مخاطبان شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر می‌دانند. سپس استقلال‌ و سپاهان هر یک به ترتیب با ۲۵.۲ و ۹.۵ درصد در رده‌های دوم و سوم شانس قهرمانی از دید مخاطبان سایت ایسنا جای دارند.

نتیجه نظرسنجی از طریق نسخه موبایلی سایت ایسنا

در نظرسنجی صورت‌ گرفته در نسخه موبایلی سایت ایسنا با عنوان «کدام تیم قهرمان لیگ برتر می‌شود؟» نیز مخاطبان با ۵۲.۵ درصد شانس قهرمانی پرسپولیس را بالاتر می‌دانند. سپس استقلال و سپاهان هر کدام به ترتیب با ۲۸.۹ و ۱۸.۵ درصد در رده‌های دوم و سوم شانس قهرمانی از دید مخاطبان ایسنا نسخه موبایل هستند.

نتیجه نظرسنجی از طریق کانال ورزشی ایسنا در روبیکا

طبق نظرسنجی انجام شده با عنوان «با توجه به سه هفته باقی مانده، به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شود؟» ۶۹ درصد مخاطبان کانال ورزشی ایسنا در روبیکا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌دانند. پس از آن استقلال با ۱۶ و سپاهان با ۱۵ درصد در رده‌های دوم و سوم شانس قهرمانی از دیدگاه مخاطبان کانال ورزشی ایسنا در روبیکا قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402021710469
  • خبرنگار : 71649