فرمانده سپاه کربلای مازندران:

امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر امنیت کشور مرهون جانفشانی شهداست، گفت: به برکت خون شهدا تمام کشتی‌ها برای عبور باید درخواست مجوز زبان فارسی نمایند این یعنی اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه زیرا ایران حرم است و باید از آن پاسداری شود.

سردار سیاوش مسلمی دیشب در مراسم یادواره شهید مدافع حرم حسین مشتاقی که در مسجد سعادت شهرستان نکا برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تجدید حیات اسلام است، گفت: در حال حاضر گسترش انقلاب به عنوان امر مسلم بوده و اسلام روز به روز در حال قدرت پیدا کردن است.

 وی ضمن تحلیل اوضاع سیاسی منطقه بیان کرد: معادلات دنیا درحال تغییر است و این نوید دهنده غرق شدن فرعونیان ظالم، نشان عذاب الهی و قدرت پیدا کردن و پیروز شدن حق است.

این مسئول با بیان اینکه اسلام به برکت خون شهدا با تلاش جوانان شایسته و مردم با محوریت روحانیت اسلام و انقلاب اسلامی هرروز در حال گسترش و قوی شدن است اظهار کرد: امروز در سرزمین های مقاومت اسلامی جوانان آن کشور کاری کردند که اسرائیل در بدترین شرایط امنیتی قرار گرفته و هرروز که می‌گذرد مردمشان در فضای بسیار ترسناک و ناامنی در حال زندگی کردن هستند.

 سردار مسلمی تشریح کرد: ایران همه روزه به برکت خون پاک شهدای ما بالنده تر از گذشته در حال رشد است همچنین شاهد گسترش مساجد در جهان هستیم همگی اینها به برکت خون شهدای مدافع حرم شکل گرفت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402021710061
  • خبرنگار : 50547