آغاز عملیات روکش آسفالت راه حادثه‌خیز محور شهر آجین

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از آغاز پروژه عملیات روکش آسفالت راه حادثه خیز محور شهر آجین خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های مستمر انجام شده پروژه عملیات روکش آسفالت محور شهر آجین مرکز بخش پیرسلمان تا سه راهی روستای حسام آباد به طول پنج کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم در این محور آغاز شده و هم اکنون این طرح در حال انجام است.

وی با اشاره به حوادث و واژگونی های منجر به فوت این‌مسیر در سال گذشته افزود: اجرای این پروژه می تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات و حوادث جاده ای در این محور با توجه به شریانی بودن و ارتباط راه های روستایی در منطقه ایفا کند.

فیروزبخت همچنین با اشاره به گازرسانی به روستای نادرآباد و حیدرآباد تصریح کرد: عملیات حفاری و لوله گذاری برای گازرسانی به روستای نادرآباد و نصب علمک در روستای حیدرآباد از توابع دهستان کلیایی بخش پیرسلمان آغاز شده و در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی و نصب ترانس برای آبرسانی به اراضی کشاورزی روستای طویلان علیا از توابع بخش پیرسلمان که سال ها متوقف و موجب ناخشنودی کشاورزان منطقه شده بود، با حمایت های فرماندار، نماینده اسدآباد و همکاری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان انجام‌شده و در آینده نزدیک افتتاح می‌شود ضمن اینکه با این اقدام ۷۰ هکتار از اراضی دیم روستا به اراضی آبی تبدیل شد. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402021710042
  • خبرنگار : 50037