مسئول بسیج سازندگی استان:

۲۹۰۰ گروه جهادی در لرستان داریم

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۹۰۰ گروه جهادی داریم که بیش از ۳۰ هزار نفر استعداد نیروی انسانی دارند.

احسان جهانبخش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه افتتاحیه در سالروز بسیج سازندگی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که از ساعت هشت صبح با رمز «یا فاطمه الزهرا(س)» در سراسر کشور برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه به صورت متمرکز در مازندران برگزار و ما به صورت ویدئوکنفرانس و شبکه‌های مختلف صدا و سیما ارتباط برقرار می‌کنیم و مراسم لرستان در سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی ضمن تشکر از فعالیت یک سال گذشته رسانه‌ها، ادامه داد: رسانه را به عنوان دست برترجمهوری اسلامی در جهاد تبیین می‌دانیم که اگر فعالیت‌های جمهوری اسلامی و جهادگران را تبیین نکنید و برای مردم انتشار ندهید قطعاً بخش اعظمی از کار می لنگد و آن وظیفه‌ای که ولی امر مسلمین به ما محول کرده بود به ثمر نمی‌نشیند.

جهانبخش با اشاره به این‌که بعد از پایان مراسم تیم‌های جهادی به سطح مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند، بیان کرد: ما برنامه‌های عمرانی شامل کانال‌های آب‌بر کشاورزی، ساخت مسکن محرومین و پروژه‌های آب شرب و پروژه‌های ریز و درشت مختلف که بین ۱۰۲۰ گروه جهادی که ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر عضور دارند تقسیم کردیم.

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۹۰۰ گروه جهادی داریم که بیش از ۳۰ هزار نفر استعداد نیروی انسانی دارند که ما یک سوم نیروها را برای رزمایش فراخوان دادیم که شاهد کار عظیم آن‌ها در این هفته خواهیم بود.

وی افزود: این برنامه‌های رزمایشی فقط جهت جمع‌بندی، همدلی و اعلامی است که بیشتر توجه‌ها جلب شود مگر نه در طول سال گروه‌های جهادی همیشه در حال خدمت هستند و رزمایش ما رزمایش نمایش اقتدار نیروهای ولایی و پای کار انقلاب اسلامی است.

جهانبخش بیان کرد: گروه‌های جهادی ما بیشتر در حوزه‌های عمرانی هستند و تیم‌های بهداشت و درمان که با هماهنگی‌های کامل معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده علوم پزشکی و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان هماهنگ شده است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان افزود: تیم‌های فرهنگی، اجتماعی، پدافند غیرعامل و دامپزشکی برای واکسیناسیون دام‌ها، تیم‌ها حقوقی و ... داریم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402021610009
  • خبرنگار : 50310